Produkter for deler til motor (504)

LUFT tanklokk med nøkkel - Lokker / Plugger

LUFT tanklokk med nøkkel - Lokker / Plugger

AIR drivstofftanklokk med nøkkel i teknopolymer og aluminium, med intern bajonettkobling og passasjediameter på 40 mm, samt forskjellige typer tetningspakninger avhengig av væsken i tanken. Det er tilgjengelig hermetisk eller ventilert, og kan utstyres med sikkerhetskjede eller kabel, samt med avtakbart filter. På forespørsel kan vi levere det i grå eller hvit farge. AIR tanklokk selges vanligvis med våre bajonettfyllingssystemer med passasje Ø 40 mm med flens, eller med våre nisjeserier 32–40–50 for tilkobling til fleksible drivstoffslanger av forskjellige diametre (Ø 32 mm / 40 mm / 50 mm), eller med våre komplette fyllingssystemer, som kan tilpasses spesifikke behov. Den ekstra bruken av innebygd hus for fyllingslokk gjør monteringsoperasjonen av drivstofffyllingssystemer mye enklere og raskere i de fleste industrielle applikasjoner. PASSASJEDIAMETER: 40 mm
240 tanklokk med nøkkel - Lokker / Plugger

240 tanklokk med nøkkel - Lokker / Plugger

240 drivstofftanklokk med nøkkel, i stål og rustfritt stål, med intern bajonettkobling, passasjediameter 40 mm og forskjellige typer tetningspakninger i forhold til væsken i tanken. Det er tilgjengelig hermetisk, ventilert eller ventilert gjennom ventiler. For optimal drift av den endotermiske motoren eller i tilfelle det kreves av lov eller spesifikke forskrifter, kan 240 tanklokket utstyres med ensrettede ventiler, som tillater både utvisning av damp generert av drivstoff og luftinntak i tanken; dessuten, i tilfelle tanken velter, begrenses tapet av drivstoff av ventilene i det kontrollerte ventilasjonssystemet. Vi kan også levere det med svart lokkdeksel, og på forespørsel en versjon med aluminiumseffekt av lokkdekslet. Vi produserer typer med alle metallkomponenter i rustfritt stål for nautisk bruk, korrosive miljøer og urea-løsninger (AUS 32 (AdBlue®)). PASSASJEDIAMETER: 40 mm
FN tanklokk - Lokker / Plugger

FN tanklokk - Lokker / Plugger

FN drivstofftanklokk i galvanisert stål, med ekstern bajonettkobling og passasjediameter på 31 mm samt tetningspakning. Det er tilgjengelig i hermetisk versjon. FN drivstofflokk brukes vanligvis til drivstofftanker i landbruket og byggebransjen. Den nøye utvelgelsen av råmaterialer og bruken av innovative og strenge produksjonsprosesser gjør at vi alltid kan garantere kvalitet og pålitelighet av vårt produkt. Vi utfører flere styrke- og holdbarhetstester samt tester for kvalitetskontroll av produktet i løpet av de ulike behandlingsfasene. På forespørsel kan vi utstede relevante sertifikater i samsvar med nasjonale og CE-forskrifter. PASSASJEDIAMETER: 31 mm
V7 S tanklokk - Lokker / Plugger

V7 S tanklokk - Lokker / Plugger

V7 S drivstofftanklokk, i aluminium eller rustfritt stål og anodisert aluminiummateriale, med intern bajonettkobling med passasjediameter på 40 mm og forskjellige typer tetningspakninger i forhold til væsken i tanken. Det er tilgjengelig hermetisk eller ventilert og kan utstyres med sikkerhetskjeder eller kabler og avtakbart filter. På forespørsel kan det leveres i andre farger (blå, rød, gull) for ulike behov i forskjellige sektorer. Vi produserer typer med anodisert aluminiumsdeksel og de andre metallkomponentene i rustfritt stål, for nautisk bruk og korrosive miljøer. V7S drivstofftankplugg leveres vanligvis med våre bajonettfyllingssystemer med passasje på 40 mm med flens, for å skrus på skrogene til båter eller oppblåsbare båter, på spesialkjøretøy eller på takene til industrielle maskiner; PASSASJEDIAMETER: 40 mm
E-Line KY-S - 25 A og 40 A

E-Line KY-S - 25 A og 40 A

For applikasjoner på 25 A og 40 A / IP 55 skinnefordelingssystem for belysning og stikkontaktsystemer i bygninger og industrifasiliteter
2″ gjenget fyllhals - Fyllhals / Fyllingssystemer

2″ gjenget fyllhals - Fyllhals / Fyllingssystemer

2" påfyllingshals med hanngjenger, som skal skrus, sveises på tanker eller kobles til fleksible fylleslanger for drivstoff, hydraulikkolje og andre væsker. Det er tilgjengelig i forskjellige lengder, materialer og typer. På forespørsel kan vi levere versjoner med avtakbart eller fast filter, ventil/luftingstilkobling eller komplette fyllesystemer med fleksible slanger. 2" gjengede påfyllingshals kan kombineres med våre nisje 60 F-serier, våre gjengede lokk ALU og ASM.CF eller vårt mekaniske gjengede nivåmålerlokk. Den kan brukes i ulike sektorer, inkludert nautiske applikasjoner og korrosive miljøer, for hvilke vi anbefaler rustfrie stålversjoner. Bruken av nøyaktige produksjonsprosesser, også utført med moderne CNC-numerisk kontrollmaskiner, samt bruken av utvalgte råmaterialer, er den første garantien for kvalitet og pålitelighet over tid for vårt produkt. KATEGORI: Påfyllingshals / Fyllesystemer PASSASJEDIAMETER: 54 mm
D.40 tanklokk med nøkkel - Lokker / Plugger

D.40 tanklokk med nøkkel - Lokker / Plugger

D.40 drivstofftanklokk med nøkkel, laget av teknopolymer og stål, med intern bajonettkobling, passasjediameter 40 mm og forskjellige typer tetningspakninger avhengig av væsken i tanken. Det er tilgjengelig ventilert, og på forespørsel kan det leveres i ulike farger. Dette produktet selges med våre bajonettfyllingssystemer med passasje 40 mm eller med våre nisjer for tilkobling til fleksibel drivstoffslange med passasje Ø 60 mm, eller med våre komplette fyllingssystemer, som vi kan tilpasse i henhold til dine spesifikke behov. D.40 lokket med nøkkel brukes til forskjellige applikasjoner innen flere industrielle felt, som generatoranlegg, containere, lyddempende tak over generatoranlegg, lysmaster, jordflyttingsmaskiner, hjulgravere, motorpumper og så videre. Den nøye utvalgte råvaren og bruken av innovative og strenge produksjonsprosesser gjør at vi alltid kan garantere kvalitet og pålitelighet av vårt produkt. PASSASJEDIAMETER: 40 mm
E-Line TLS - Ristene har betydelige fordeler

E-Line TLS - Ristene har betydelige fordeler

Forzinket gitterrenne for kontorer, banker, industri- og kjem anlegg, gastronomi, datasentre
E-Line CTK - E-Line CTK kan sikres med snapdekslet

E-Line CTK - E-Line CTK kan sikres med snapdekslet

Feilgalvaniserte kabelkanaler for parkeringshus, kjemiske anlegg, industrielle fasiliteter, matforedlingsbedrifter og kraftverk.
Elektrisk Tauevinsj C1 - Elektriske Tauevinsjer C1 Løftebelastninger fra 160 kg til 1000 kg, Tauekapasitet 15 m

Elektrisk Tauevinsj C1 - Elektriske Tauevinsjer C1 Løftebelastninger fra 160 kg til 1000 kg, Tauekapasitet 15 m

Elektroseilvindene i serien er i henhold til forskrift BGV C1 og DIN 56950. Vinden er uten begrensninger egnet for bruksområder der personer oppholder seg under svevende last. For å oppfylle kravene er vindene utstyrt med girmotor med tannhjul 400 V 50 Hz med redundant brems. Kontrollsystemet er designet etter SIL 3 (Safety Integrity Level) for økt sikkerhet. Dette er det nest høyeste sikkerhetsnivået innen en rekke fra 1 til 4. Lastklasser 160 kg, 300 kg, 490 kg, 1000 kg. Typegodkjenning fra TÜV for vind og kontrollsystem. Kapasiteten til trommelen for høystyrke og lavt vridningsmoment lasteseil er 15 m. Beregnet sikkerhet er 10 ganger mot dynamisk overbelastningsbrudd. I henhold til det tiltenkte bruksområdet er vindene optimalisert for stille drift. Rammen er egnet for både vegg- og konsollmontering.
Bajonett mekanisk nivåmålerlokk - Mekaniske målere

Bajonett mekanisk nivåmålerlokk - Mekaniske målere

Intern bajonett mekanisk nivåmålerhette, passasjediameter 40 mm, i plast, stål og messing, komplett med forskjellige typer tetningspakninger i forhold til væsken i tanken. Den er tilgjengelig hermetisk eller ventilert og i forskjellige lengder (minimum 90 mm, maksimum anbefalt 540 mm: for lengre lengder anbefaler vi å kontakte Teknisk Kontor direkte). Konstruksjonsegenskapene til våre væskenivåindikatorer garanterer at kroppen der flytebollen beveger seg ikke deformeres. Dette produktet tilbys i fem forskjellige farger (svart, blå, rød, grønn og hvit), ikke bare for å møte estetiske behov, men også basert på ulike nødvendigheter i forskjellige bruksområder. Vi kan levere versjoner med tilpassede skiver, også med ditt firmalogo eller skrifter ("Olje", "Diesel", "Drivstoff", "Gass" eller andre på forespørsel). KATEGORI: Mekaniske Måler PASSASJEDIAMETER: 40 mm Passasje
NTC tanklokk dekkfyller - Lokker / Plugger

NTC tanklokk dekkfyller - Lokker / Plugger

NTC drivstofftanklokk dekkfyller i rustfritt stål, med intern bajonettkobling med passasjediameter på 40 mm og forskjellige typer tetningspakninger avhengig av væsken i tanken, drivstoff eller vann. Det er tilgjengelig hermetisk, ventilert eller ventilert gjennom ventiler. For optimal drift av den endotermiske motoren, eller i tilfeller der det kreves av lov eller spesifikke forskrifter, kan NTC tanklokket utstyres med ensrettede ventiler som tillater både utslipp av damp generert av drivstoff og luftinntak i tanken; dessuten, i tilfelle tanken velter, begrenses tapet av drivstoff av ventilene i det kontrollerte ventilasjonssystemet. Vi leverer dette lokket utstyrt med rustfritt stål sikkerhetskjede. NTC tankpluggen skal selges komplett med flenset fyllingshals som skal skrus på båter og oppblåsbare båter. Alle metallkomponenter er i rustfritt stål, egnet for nautiske applikasjoner. PASSASJEDIAMETER: 40 mm
E-Line MK - 100 A – 160 A – 225 A

E-Line MK - 100 A – 160 A – 225 A

For applikasjoner 100 A – 160 A – 225 A / IP 55 Skinnefordelingssystem for små bedrifter, verksteder, maskinteknikk, handel
Vannpumpe - IMR-IMT 1 00 35 000 2 / 814 748

Vannpumpe - IMR-IMT 1 00 35 000 2 / 814 748

Vannkjølepumpe for traktorer IMT 539.
Digital I/O-modul - NORISYS 4 24 DIO - Digital I/O-modul - NORISYS 4 24 DIO

Digital I/O-modul - NORISYS 4 24 DIO - Digital I/O-modul - NORISYS 4 24 DIO

I/O-Slave-modul med 24 digitale inn- og/eller utganger Robust design for tøffe omgivelser Alle kanaler er kortslutningssikre Særlig egnet for bruk i skipsbygging på grunn av godkjenninger fra klassifikasjonsselskaper Driftsspenning: 18 ... 32 VDC Digitale innganger: 24, via programvare konfigurerbare som inn- eller utgang, galvanisk isolert Digitale utganger: 24, via programvare konfigurerbare som inn- eller utgang, galvanisk isolert Grensesnitt: 1 x N4ExtBus Vibrasjonsmotstand: 4g Driftstemperatur: -25°C ... 70°C
ASM.OB tanklokk - Lokker / Plugger

ASM.OB tanklokk - Lokker / Plugger

ASM.OB drivstofftanklokk, i aluminium eller stål, med intern bajonettkobling, passasjediameter 30 mm og forskjellige typer tetningspakninger avhengig av væsken i tanken. Det er tilgjengelig hermetisk, ventilert eller ventilert gjennom ventiler. For optimal drift av den endoterme motoren, eller i tilfelle det kreves av lov eller spesifikke forskrifter, kan ASM.OB tanklokket utstyres med ensrettede ventiler, som tillater både utvisning av damp generert av drivstoff og luftinntak i tanken; dessuten, i tilfelle tanken velter, begrenses tapet av drivstoff av ventilene i det kontrollerte ventilasjonssystemet. Vi kan levere versjoner utstyrt med sikkerhetskjeder eller kabler og med tilpassede skrifter, firmalogoer og tegninger. Dette produktet skal selges med våre bajonettfyllingssystemer med passasje 30 mm. ASM.OB brukes spesielt for drivstoff- og oljetanker i mange applikasjoner innen forskjellige industrielle sektorer. PASSASJEDIAMETER: 30 mm
G2 tanklokk - Lokker / Plugger

G2 tanklokk - Lokker / Plugger

G2 drivstofftanklokk i galvanisert stål og rustfritt stål, med ekstern bajonettkobling med passasjediameter på 38 mm og forskjellige typer tetningspakninger avhengig av væsken i tanken. Det er tilgjengelig hermetisk eller ventilert. Det kan leveres, etter forespørsel, utstyrt med sikkerhetskjeder eller kabler. Dette produktet skal selges med våre eksterne bajonettfyllingssystemer med passasje på 38 mm. G2 drivstofftanken har flere bruksområder innen bygg og landbruk: på hjullastere, traktorer, gravemaskiner, jordflyttingsmaskiner, lastebiler, hagemaskiner, motorpumper, gressklippere, luftsprøyter og irrigasjonsmaskiner. Den nøye utvelgelsen av råmaterialer og bruken av innovative og strenge produksjonsprosesser gjør at vi alltid kan garantere kvalitet og pålitelighet av vårt produkt. PASSASJEDIAMETER: 38 mm
KSP Pneumatisk Kontaktsystem

KSP Pneumatisk Kontaktsystem

Den geniale utformingen: Når varebæreren er kjørt inn i kontaktsystemet, mottar pneumatikken det manuelle eller elektriske (24V) signalet for å klemme varebæreren og kontaktsystemet, og strømmen overføres. De fire rustfrie stålplatene sikrer en problemfri tilførsel av varebæreren til kontaktsystemet og beskytter samtidig pneumatikken mot mekanisk påvirkning og syre. PE-justeringsunderlaget under grunnplaten festes på kanten av karet og kompenserer optimalt for parallelitetsvariasjoner i varebæreren. Dermed er en konstant strømoverføring sikret. I motsetning til konkurrerende produkter er også ved høye ampereverdier unødvendig med vannkjøling eller høy rengjøringsinnsats. Den fornuftige konstruksjonen: Den strømførende og pneumatiske kobberplaten er bøyede deler i stedet for støpte deler. Dette eliminerer dannelse av hulrom i materialet og sikrer bedre ledningsevne.
E-Line KCA GRP & CTA GRP - Høyeste belastningskapasitet kombinert med en lett design kjennetegner

E-Line KCA GRP & CTA GRP - Høyeste belastningskapasitet kombinert med en lett design kjennetegner

GRP kabelstiger for tung industri, kraftverk, oljeplattformer, LNG-terminaler, pumpestasjoner og raffinerier.
WSG - RF

WSG - RF

Lav vibrasjon og stille takket være et perfekt tilpasset magnetdesign I samsvar med EN 81-20/50 Aksellaster opptil 24 kN Ideell for bruk uten maskinrom Kompakt design for redusert byggehøyde Utviklet for MRL-løsninger for tau med plastbelegg Nominell last: ca. 500...1,050 kg (2:1) Nominell hastighet: 0,63 til 1,6 m/s (2:1) EU-typeprøvingssertifikat
Konsultasjon - Dine Eksperter innen Drivteknologi.

Konsultasjon - Dine Eksperter innen Drivteknologi.

Vi overbeviser ikke bare gjennom mange års erfaring, kvalitet, kundetilnærming og pålitelighet, men vi tar oss også tid til våre kunder og deres ønsker.
240 RCM reservedel med nøkkel for campingvogntank - Lokker / Plugger

240 RCM reservedel med nøkkel for campingvogntank - Lokker / Plugger

240 RCM reservedeksel med nøkkel for campingvogn, bobil og motorvogn i stål og rustfritt stål, med intern bajonettkobling og passasjediameter på 40 mm samt aluminiumsreduksjonsflens, egnet for diesel-, bensin- og vanntanker. Vi leverer dette dekselet i rustfritt stål, svart eller mikroplate med aluminiumeffekt, og på forespørsel med fast kode dobbelt nøkkel, for å åpne flere deksler med samme nøkkel. Det 240 RCM reservedekselet kombineres med vår aluminiumsreduksjonsflens, som muliggjør en enkel og rask utskifting av det eksisterende påfyllingssystemet, uten å måtte endre veggpanelene i campingvognen, bobilen eller motorvognen. Følgende video viser sekvensen av utskiftingsfasene: Versjoner med ventilert deksel, ventilert med ventiler eller hermetisk er tilgjengelige. Vår ventilasjonsforbindelse kan monteres på påfyllingssystemet, i henhold til dine spesifikke krav. Liste over komponenter inkludert i settet med reduksjonsflens: Deksel 240-serien PASSASJEDIAMETER: 40 mm
Magnetisk Overløpsbane - ODMR - System for Demagnetisering og Reduksjon av Magnetiske Skipssignaturer

Magnetisk Overløpsbane - ODMR - System for Demagnetisering og Reduksjon av Magnetiske Skipssignaturer

ODMR (Overrun Deperming og Måleområde System) er et system for å redusere den magnetiske signaturen til ferromagnetiske skip og ubåter. Måten den magnetiske behandlingen utføres på, gjør det mulig å kontrollere og minimere den permanente magnetiske signaturen. Effektiviteten avhenger av den spesifikke klassen av det aktuelle skipet, det magnetiske oppførselen til det brukte stålet, skipets magnetiske historie og skipets operasjonsområde i forhold til den vertikale magnetfeltkomponenten. Feltene til ODMR er tilstrekkelig store til å muliggjøre avmagnetisering for alle nødvendige operasjoner. Det kan også designes for alle typer skip og ubåter, med en maksimal lengde på opptil 250 m og den tilsvarende installasjonsdybden for spolene. Anvendelse: for skip, for ubåter
Fordelingsbokser - 80A til 400A

Fordelingsbokser - 80A til 400A

For applikasjoner fra 80A til 400A / IP55 Distribusjonsbokser for strømforsyning til skap i datasentre med skinnefordelingssystemer