Produkter for corporate (482)

Profesjonell støtte for SMB

Profesjonell støtte for SMB

Juridisk bistand er en uunnværlig tjeneste for enhver bedrift som ønsker å sikre sine aktiviteter og overholde gjeldende forskrifter. Ved å velge juridisk bistand får du tilgang til ekspertisen til juridiske fagfolk som hjelper deg med utarbeidelsen av kontrakter, håndtering av tvister og oppsett av dine "generelle salgsbetingelser". Denne tjenesten gjør det mulig å forebygge juridiske risikoer og sikre bedriftens langsiktige overlevelse. Juridisk bistand dekker et bredt spekter av områder, som "kommersielt rett", "arbeidsrett" og "skatterett". Den hjelper deg med å navigere i de juridiske kompleksitetene og ta informerte beslutninger for utviklingen av din virksomhet. Ved å omgi deg med kompetente juridiske rådgivere, beskytter du bedriften din mot potensielle tvister og sikrer en forvaltning i samsvar med lovgivningen. Juridisk bistand er derfor en strategisk investering for enhver bedrift som er opptatt av sin sikkerhet og vekst.
Design av Merker

Design av Merker

Vi designer visuelt distinkte og lettleste merker for arrangementer, konferanser eller organisasjonsbruk. Vårt team sørger for at hvert merke tydelig viser viktige detaljer, som navn, roller og tilknytninger. Vi lager merker som både er funksjonelle og perfekt tilpasset din merkevare.
Teknisk mestring og observasjonsevne

Teknisk mestring og observasjonsevne

For å lage en god fotojournalistikk for arrangementer, er det essensielt å implementere visse kvaliteter og spesifikke ferdigheter. Som med alle arrangementer, krever øyeblikkeligheten og det flyktige, uformelle preget av situasjonene en spesiell kompetanse for å fremheve øyeblikk, følelser og nøkkelpersoner. For alle arrangementer Enten det er en fotografering under en kveld, et teammøte, et seminar utendørs eller feiringen av et jubileum, er det en nødvendighet å være konstant på utkikk etter de viktige øyeblikkene som skal foreviges. Like mye som det er viktig å ha stor oppmerksomhet på detaljer og utvikle en rask reaksjonsevne for ikke å gå glipp av disse flyktige øyeblikkene. Teknisk mestring, erfaring og observasjonsevne er avgjørende under din fotojournalistikk for arrangementer. Disse gjør det mulig for meg å fange de beste øyeblikkene fra arrangementet med presisjon og nøyaktighet.
Flytteorganisasjon

Flytteorganisasjon

Organisering av flytting er en komplett tjeneste som tar seg av hvert steg av flyttingen din. Fra planlegging til gjennomføring, våre team tar seg av alt for å gi deg en stressfri flytteopplevelse. Denne tjenesten er ideell for de som ønsker en godt organisert og effektiv flytting. Ved å velge vår tjeneste for organisering av flytting, får du profesjonell håndtering som sikrer at hver detalj blir tatt i betraktning. Vi jobber tett med deg for å forstå dine behov og tilpasse vår tilnærming deretter. Stol på vår ekspertise for en godt orkestrert og bekymringsfri flytting.
Prototyping (UI)

Prototyping (UI)

Opprettelse av prototyper for å definere brukerreisen og informasjonsarkitekturen, og for å visualisere oppsettet av nettstedet ditt.
Bedriftsnettsted - Webdesign for bedrifter

Bedriftsnettsted - Webdesign for bedrifter

Vi er et selskap fra Madrid som spesialiserer seg på webdesign for bedrifter og profesjonelle, samt søkemotoroptimalisering. Hva er fordelen for våre kunder? Vi har den beste forholdet mellom kvalitet og pris på markedet. Vi lager og designer din bedrifts nettside, nettbutikk eller mobilapp til best pris. Vi lager profesjonelle nettsteder, responsive, optimalisert for søkemotorer. Inkluderer hosting, domene, komplett og fungerende nettside. Selvbetjent kontrollpanel for våre kunder. Vi har over 15 års erfaring innen webdesign. Vi har jobbet med et stort antall prosjekter innen webdesign, søkemotoroptimalisering, design av nettbutikker, strategier for sosiale medier, og design av nettsider. Vi dekker alle behovene til din bedrift innen online markedsføring og søkemotoroptimalisering. Vi tilbyr design av din responsive nettside tilpasset for mobiltelefoner og nettbrett. En moderne og effektiv bedriftsnettside.
Selskaps- og notarielle dokumenter

Selskaps- og notarielle dokumenter

Kontrakter, vedtekter, stiftelsesdokumenter, fullmakter osv.
Uvanlig bedriftskveld i Madrid

Uvanlig bedriftskveld i Madrid

Hos Madrid Insólito blir hver bedriftskveld et unikt eventyr i hjertet av Madrid. Som lidenskapelige utforskere finner vi eksepsjonelle steder og skaper skreddersydde opplevelser for å avdekke byens autentiske essens. La deg lede til unike steder, skjulte perler, hvor det ordinære blir ekstraordinært. Vårt lidenskapelige team, alltid på jakt etter nye skatter, vil forvandle din bedriftskveld til en minneverdig opplevelse. Hver detalj, sted og aktivitet er nøye utvalgt for å gjenspeile din identitet og tilby en autentisk opplevelse. Din bedriftskveld vil være mer enn bare et arrangement; den vil være en dypdykk i det insólito Madrid. Bli med oss for en bedriftskveld i Madrid som overskrider normene og plasserer din bedrift i hjertet av en unik opplevelse i den spanske hovedstaden.
Nettsted Opprettelse - Utvikling, opprettelse og redesign av bedriftsnettsteder

Nettsted Opprettelse - Utvikling, opprettelse og redesign av bedriftsnettsteder

Opprettelse av Bedriftsnettsteder i Venezia, Padova og Treviso
Selskapsrett - Bedrifts- og handelsrett

Selskapsrett - Bedrifts- og handelsrett

Selskaps- og kommersialrett Michael Chambers and Co. LLC gir råd til et mangfold av virksomheter om selskaps- og kommersielle forhold. Vår ekspertise dekker et stort spekter av sektorer og industrier, noe som betyr at uansett størrelsen og omfanget av din forretningstransaksjon, kan du være trygg på at vårt erfarne team vil få jobben gjort på en tidsriktig og effektiv måte. Kommersielle avtaler: Selskapsdannelse Investeringsforetakslov: Aksjekjøp Aksjesalg: Selskapsfinansiering Eiendomskjøp: Eiendomssalg Sammenslåing: Omstrukturering Fellesforetak: Aksjonæravtaler Partnerskapsavtaler: Selskapsrettssaker
Eventfotografi: PR- og Bedriftseventer

Eventfotografi: PR- og Bedriftseventer

Eventfotograf fra München for institusjoner og bedrifter: Eventfotografi ved medarbeider- og kundearrangementer, insentiver, pressearrangementer og gallaarrangementer. Eventfotograf fra München for institusjoner og bedrifter: Arrangementfotografi ved medarbeider- og kundearrangementer, insentiver, bedriftsjubileer og gallaarrangementer. PR- og eventfotografi for presse- og informasjonsarbeid. Fotograf ved pressekonferanser og PR-arrangementer.
Et Frø av Oppmerksomhet – Personlig Bedriftsgave

Et Frø av Oppmerksomhet – Personlig Bedriftsgave

Våre design av tilpassede frøposer for profesjonelle - Med vår tilpassede firmagave, gå inn i en ny æra av firmagaver med vår frøpose med personlig budskap. Glem tradisjonelle firmagaver som monotone kontorrekvisita eller sjelløse brosjyrer som raskt havner i søpla. Nå er det tid for originalitet, poesi og økologi! Denne frøposen er ikke bare en gave, det er en invitasjon til å dyrke noe større. Det er en erklæring om intensjon til fordel for miljøet, et symbol på vekst og fornyelse for din bedrift og dine profesjonelle relasjoner. Hver frø som sås bærer i seg potensialet til en blomstrende idé, akkurat som hver interaksjon med kundene dine er en mulighet til å få bedriften din til å vokse. Trykk i svart eller farge til samme pris Økologiske eller ubehandlede frø Format: 70 x 100 mm Vekt: 3 g Farge på posen: Hvit flekkete, Kraft
Bedriftsdomiciliering - Virtuelt Kontor

Bedriftsdomiciliering - Virtuelt Kontor

Bedriftsdomicil, bedrifts- eller kommersielt hovedkontor. Vi tilbyr tre pakker avhengig av kravene og behovene til våre kunder. Be om informasjon.
Oppsett av en bedrifts-, håndverksaktivitet...

Oppsett av en bedrifts-, håndverksaktivitet...

Sett din bedrift, håndverksvirksomhet eller industri i fokus for å kommunisere om ditt kjerneområde gjennom nettstedet ditt, sosiale medier eller via trykte publikasjoner, og oppdater dine interne bildebanker! Presenter meg din virksomhet, så skal vi fremheve den for å skille deg ut fra konkurrentene!
Arrangement Planlegging & Koordinering - Arrangement planleggingstjenester for bedriftsarrangementer i Spania

Arrangement Planlegging & Koordinering - Arrangement planleggingstjenester for bedriftsarrangementer i Spania

Vi leverer og koordinerer med lokale partnere leveringen av materialer som ditt arrangement i Spania krever. Vår erfaring og produktene vi tilbyr spenner fra gaffeltrucker til 40TN kraner og fra små telt til en 3.000 kvm flyhangar. I tillegg til den strukturelle delen av arrangementet ditt, tilbyr vi også lettere materialer for midlertidige kontorinnredninger, scenografi og tematisk dekorasjon av arrangementslokaler over hele Spania. Vi er stolte av å ha jobbet med flere høyprofilerte prosjekter i Spania de siste årene, inkludert Jaguar F-Pace, Audi E-Tron og det banebrytende Solar Impulse-prosjektet i 2017.
Arrangementplanlegging - Konferanser, bedriftsarrangementer, private arrangementer, fester

Arrangementplanlegging - Konferanser, bedriftsarrangementer, private arrangementer, fester

Forberedelse. Gjennomføring på stedet. Bistand med valg av leverandører og forhandlinger. Protokollære-, forretnings- og teambyggingsarrangementer. Konferanse. Utstilling. Sportsarrangement (konkurranse, demonstrasjon, treningsleir, osv.). Privat arrangement (bryllup, utdrikningslag, jubileum, bursdag, eksamensbankett, diplomseremoni). Forretnings- og privat reise.
B2B E-postdatabase - Bedrifts e-postliste for tillatelsesbasert e-postmarkedsføring

B2B E-postdatabase - Bedrifts e-postliste for tillatelsesbasert e-postmarkedsføring

Takket være Banchedati.eu vil det være enkelt og kostnadseffektivt å søke etter og få et gratis tilbud for kjøp av "kalde e-postlister" for bedriftskampanjer innen permission marketing i B2B-segmentet, med mål om å skaffe interesserte kontakter som er nøye segmentert etter spesifikke interesser. Å gjennomføre en kampanje for permission e-postmarkedsføring gjennom velutformede og godt utførte opt-in e-poster, takket være verktøy for masseutsendelse av e-post, er en enorm mulighet for å utvide horisontene deres i mange nye lokale, nasjonale, men også, og kanskje spesielt, internasjonale markeder, takket være de påfølgende DEM-tilbudene. Å skaffe kalde lister for denne aktiviteten, utført i full og nøye overholdelse av EU-regelverket GDPR om personvern ved datainnsamling, vil være en merverdi for deres kjernevirksomhet. Som partner siden 2011 av et italiensk børsnotert selskap som er blant bransjens ledere og ble grunnlagt i 2001, tilbyr vi et svært omfattende b2b-database.
Bedriftsstrategisk Sikkerhetsøkosystem - Forretningskontinuitetsledelse - BCM

Bedriftsstrategisk Sikkerhetsøkosystem - Forretningskontinuitetsledelse - BCM

Å opprettholde kontinuiteten i driften er en prioritet for å være leder og ikke miste markedsandeler ved en avbrudd. For dette må man kjenne til de kritiske prosessene i selskapet, forstå de finansielle og operative konsekvensene av hver av dem - BIA, ved en avbrudd, og ha en strategi samt en tilsvarende plan i tilfelle et disruptivt event.
Oppfriskningskurs for Bedriftsredningspersonell - Årlig 4-timers Re-sertifisering

Oppfriskningskurs for Bedriftsredningspersonell - Årlig 4-timers Re-sertifisering

Personer som har gjennomført bedrifts førstehjelpsopplæring og bestått eksamen Målsetting Denne halvdagsopplæringen har som mål å oppdatere kunnskapene til bedrifts førstehjelpere om grunnleggende eller spesifikke konsepter (på forespørsel) innen førstehjelp. Repetisjon er normalt årlig, med mindre arbeidsgiveren kan dokumentere at årlig repetisjon ikke er nødvendig, basert på en forhåndsanalyse av risiko og på råd fra bedriftslegen og komiteen: i så fall kan repetisjonen gjennomføres hvert annet år. Denne obligatoriske opplæringen gjør at bedrifts førstehjelperen beholder sine kvalifikasjoner.
Reklameartikler / Goodies - Krus, caps, magnetpin, penn, osv.

Reklameartikler / Goodies - Krus, caps, magnetpin, penn, osv.

Vi tilbyr reklameartikler i forskjellige kategorier. Her er noen eksempler på produkter du kan tilpasse etter dine behov: Personlige penner og nøkkelringer: Dette er uunnværlige artikler for enhver bedrift som ønsker å etterlate et varig inntrykk til en rimelig pris. Praktiske og synlige i hverdagen, de er en enkel, men effektiv måte å promotere din bedrift på. Personlige kopper og krus: Ideelle for kontorer eller som gaver til arrangementer, reklamekopper er gjenstander som fortjener å bli brukt hver dag, og gir kontinuerlig synlighet for ditt merke. Personlige vesker: Fra tote-bagger til non-woven vesker, reklamevesker er perfekte for messer, arrangementer og butikkpromoteringer. Ikke bare praktiske, men også miljøvennlige, de formidler et positivt og varig budskap. Reklametekstiler: T-skjorter, poloer, caps, ryggsekker… Tekstilverdenen er omfattende og lar deg tilby gjenstander som både er trendy og praktiske. Trykk logoen din og gi et produkt som kundene dine vil bære med stolthet. Personlige teknologiske produkter: USB-kabler, ladere, hodetelefoner, USB-minnepinner… I en digital tidsalder er disse produktene uunnværlige. Gi kundene dine gjenstander som vil være nyttige i hverdagen, samtidig som du holder merkevaren din i fokus. Kalendere, gratulasjonskort og andre kontorartikler: Artikler som er både funksjonelle og reklamevennlige. Enten det er veggkalendere, notatblokker eller gratulasjonskort, disse gjenstandene er perfekte gaver for å bygge lojalitet hos kundene dine, samtidig som de sikrer en kontinuerlig tilstedeværelse av logoen din i deres miljø.
Bedrifts- og Industriflyttinger - Flytting av kontorer og selskaper, både nasjonalt og internasjonalt

Bedrifts- og Industriflyttinger - Flytting av kontorer og selskaper, både nasjonalt og internasjonalt

Å organisere flytting av kontorer og bedrifter i Italia og utlandet er nå enklere, vi tar oss av det! For en komplett bedriftsflyttetjeneste: befaring, sikre emballasjer, demontering og montering av møbler, samt mulighet for å benytte seg av arkivhåndteringstjenesten. Begynn å jobbe i ditt nye lokale på kort tid og i total sikkerhet.
Heftene, brosjyrer, bedriftspresentasjoner - design, layout og trykking

Heftene, brosjyrer, bedriftspresentasjoner - design, layout og trykking

For å promotere ditt selskap eller virksomhet, designer og lager vi: – Heftene og brosjyrer – Folders – Flyers, plakater og bannere – Postkort og invitasjoner – Klistremerker og etiketter – Roll-ups – Menyer.
Bedrifts IT-Konsultasjon - Rådgivning og Strategier for Bedriftscloud

Bedrifts IT-Konsultasjon - Rådgivning og Strategier for Bedriftscloud

Informatikk i bedrifter har blitt en strategisk tjeneste som mange kritiske prosesser er avhengige av. En profesjonell IT-konsulenttjeneste lar deg optimalisere og effektivisere driften av bedriften som helhet. I dag etablerer bedriftscloud seg som en viktig søyle for IT-infrastrukturen i din bedrift. Kostnadsoptimaliseringen som cloud-løsninger gir, gjør det mulig for bedrifter å fokusere finansielle ressurser på andre områder for bedre utvikling av aktiviteter. Glem sikkerhetskopier og bekymre deg ikke lenger for datamaskinens drift; cloud-løsninger er nettopp laget for dette: IT-ressurser administrert av fagfolk 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Våre konsulenter er klare til å hjelpe din bedrift med migreringen av IT-systemene dine til skyen.
Eventbilder - for Bedriftsarrangementer i Sveits

Eventbilder - for Bedriftsarrangementer i Sveits

Eventfotografi fanger den livlige stemningen og følelsene fra ditt firmaarrangement og skaper varige minner. Dokumentasjonen snakker om denne spesielle opplevelsen og skaper en sterk følelsesmessig tilknytning til ditt merke. Med livlige eventbilder ◽ skaper du samtaleemner hos kunder + partnere ◽ blir bedriftsverdiene visualisert ◽ øker medarbeidermotivasjonen ◽ støtter markedsføringsstrategier
Bedriftsleasing - Bedriftsleasing, Leasing for Bedrifter, Kommersiell Leasing

Bedriftsleasing - Bedriftsleasing, Leasing for Bedrifter, Kommersiell Leasing

Vårt leasingtilbud gjør det mulig for bedriften din å bruke den nyeste utstyret og teknologiene uten behov for høye startinvesteringer. Gjennom våre fleksible leasingmodeller kan du effektivt planlegge driftskostnadene dine samtidig som du får tilgang til de nyeste produktene på markedet. Fordeler med vårt leasingtilbud: 1) Kapitaleffektivitet: Minimér dine startutgifter og behold kapitalreservene dine til andre strategiske investeringer. 2) Teknologisk oppdatering: Forny utstyret ditt regelmessig for å alltid være oppdatert med den nyeste teknologien, uten å måtte investere fullt ut. 3) Skattefordeler: Leasingkostnader kan potensielt være fradragsberettigede som driftskostnader. 4) Fleksible løpetider: Velg mellom ulike løpetidsalternativer som passer til dine finansieringsbehov. For individuell rådgivning eller mer informasjon om våre leasingalternativer, står vi gjerne til disposisjon.
Bedriftstelefonsekretariat for alle næringer

Bedriftstelefonsekretariat for alle næringer

Den dedikerte telefonvakten for bedriftsutvikling - For alle bedrifter, uansett hvilken type virksomhet du har: håndverksmessig, landbruk eller industri... Ta kontakt med Mediphone, en plattform for telefonvakt og fjernsekretariat som er dedikert til deg. Vi tar oss av håndteringen av innkommende og utgående samtaler i henhold til dine instruksjoner, slik at du kan fokusere på kjernen av din virksomhet og dermed utvikle bedriften din.
Bedriftsservere

Bedriftsservere

Den mest utbredte standarden for design og infrastruktur av datasentre er ANSI/TIA-942. Standarden inkluderer retningslinjer for sertifisering ANSI/TIA-942 Ready, som bekrefter samsvar med en av de fire kategoriene av datasentre definert etter nivåene av redundans og feiltoleranse. Nivå 1: grunnleggende infrastruktur på stedet. Et nivå 1 datasenter tilbyr begrenset beskyttelse mot fysiske hendelser. Det tilbyr komponenter med enkeltkapasitet og en unik, ikke-redundant distribusjonsbane. Nivå 2: infrastruktur på stedet med komponenter med redundant kapasitet. Dette datasenteret har forbedret beskyttelse mot fysiske hendelser. Det tilbyr komponenter med redundant kapasitet og en unik, ikke-redundant distribusjonsbane.
Markedsføring, posisjonering og branding

Markedsføring, posisjonering og branding

 Økning i salget.  Øke kundetilfredsheten med merkeopplevelsen og skape følelsesmessige bånd med kunden i B2B.  Identifisere nøklene til atferd og oppførsel hos kundene eller forbrukerne.  Utvikling av strategi og merkeplan, som en grunnleggende faktor for posisjonering i markedet.  Definering av posisjonering og bedriftsidentitet.  Strategisk markedsførings- og kommunikasjonsplan.
Opplæring - Bedriftsopplæring innen melkeproduksjon, kommersiell opplæring og forbrukeropplæring

Opplæring - Bedriftsopplæring innen melkeproduksjon, kommersiell opplæring og forbrukeropplæring

Tjenesten har som mål å gi opplæring til selskaper som ønsker å øke sine ansattes kunnskap om ost. Ostemakere, behandlingspersonell, butikkansatte i små og store distribusjonsstrukturer og forbrukere.
Personlighet og Atferdstrening - Med DISC Persolog

Personlighet og Atferdstrening - Med DISC Persolog

Profiler er en presis basis for å bli godt kjent med seg selv og andre. (Styrker, begrensninger, forventninger, ønsker, frykt, motivasjoner, hindringer osv... For å samhandle på best mulig måte med andre Brukes i utvikling av lederskap, ledelse, teamledelse, karriereutvikling, rekruttering, omskolering osv... Prof. Dr. John G. Geier, psykolog, har utviklet denne modellen med veiledning fra det avgjørende spørsmålet: Hvordan kan vi identifisere våre styrker og utvikle vårt potensial? Drømmen til ledere, ledere, HR, salgsfolk og medarbeidere: En opplæring i de forskjellige profilene for å optimalisere våre relasjoner