Produkter for corporate (3)

Markedsføring, posisjonering og branding

Markedsføring, posisjonering og branding

 Økning i salget.  Øke kundetilfredsheten med merkeopplevelsen og skape følelsesmessige bånd med kunden i B2B.  Identifisere nøklene til atferd og oppførsel hos kundene eller forbrukerne.  Utvikling av strategi og merkeplan, som en grunnleggende faktor for posisjonering i markedet.  Definering av posisjonering og bedriftsidentitet.  Strategisk markedsførings- og kommunikasjonsplan.
Omfattende Miljøløsninger - Fra Konsultasjon til Løpende Støtte

Omfattende Miljøløsninger - Fra Konsultasjon til Løpende Støtte

Design av strategier for bedriftsbærekraft Ønsker du å ha en handlingsplan som setter mål, delmål og konkrete tiltak for å forbedre bærekraften i din organisasjon? Vi veileder deg i tilpasning og implementering av en bærekraftstrategi i din bedrift. Behandling av støtteordninger og tilskudd Vil du spare tid og sikre deg offentlige tilskudd for å sette i gang et prosjekt for å forbedre bærekraften i din bedrift? Vi håndterer søknaden om offentlige støtteordninger og tilskudd innen miljø og bærekraft. Opplæring om bærekraft Vil du vite hva bærekraft er og hvordan du kan anvende det i din bedrift? Vi tilbyr både teoretisk og praktisk opplæring om miljø, bærekraft og tredobbel bunnlinje.
Intern kommunikasjon

Intern kommunikasjon

 Utvikling av strategien for intern kommunikasjon, som et verktøy i den strategiske planen.  Styrking av intern kommunikasjon i organisasjonen som en drivkraft for bedriftskulturen.  Innarbeiding av selskapets visjon, misjon og verdier blant de ansatte.  Skapelse av betingelser for effektiv kommunikasjon mellom ledere og mellomledere med de ansatte.