Produkter for business (2189)

Handelsfinansiering & Arbeidskapital - Bedriftslån & Prosjektfinansiering Tilgjengelig

Handelsfinansiering & Arbeidskapital - Bedriftslån & Prosjektfinansiering Tilgjengelig

Cucina Finance (UK) Limited tilbyr personlige lån/bedriftslån/handelsfinansiering/import- og eksportlån/prosjektlån til selskaper av alle størrelser, fra enkeltpersoner, selskaper og handelsmenn globalt. Ingen sjargong, ingen skjulte gebyrer Enkel godkjenningsprosess Raske bedriftslån finansiert på bare 2-3 virkedager Lav rente på 2% Tidligere konkurs aksepteres Ingen kredittsjekker kreves CIS & KYC kreves for alle lånesøkere uavhengig av beliggenhet/land Låneperiode fra 1 år - 20 år maksimum Avdragsfri periode på 12 - 24 måneder for store bedriftslån/arbeidskapital Lånefinansiering er ikke begrenset til noe geografisk område eller land. For ytterligere detaljer, vennligst kontakt oss via e-post, telefon, Skype. Mellommenn/konsulenter/brokere er velkomne til å ta med sine kunder og er 100% beskyttet. CUCINA FINANCE (UK) LIMITED https://cucinafinance.com E-post: finance@cucinafinance.com Telefon: +44 (123) 388-5014 Whatsapp: +44 7425-381661
Håndtering av telesekretærtjenester i bedrifter

Håndtering av telesekretærtjenester i bedrifter

Telefonpermanensen for sekretærtjenester for bedrifter - Telefonmottakelsen i en bedrift er en av de mest outsourcete funksjonene. Hvis du leter etter en pålitelig leverandør, er Mediphone løsningen for deg på dette området. Vi stiller til disposisjon et erfarent og kompetent team for å sikre god håndtering av dine utgående og innkommende samtaler. Vi garanterer en smidig kundekontakt ved å imøtekomme dine behov og spesifikasjoner for din bedrift.
Inndrivelse

Inndrivelse

Våre innkrevingsprosedyrer er diplomatiske, dynamiske og faste. Våre metoder kombinerer en beherskelse av tertiær regnskap og en viktig kommersiell side for å bygge lojalitet hos kundene. J10 Consulting tilbyr to pakker: ALL INCLUSIVE: en helhetlig tjeneste enten fysisk eller via fjernarbeid som inkluderer verifisering av fakturering og bestillingsbekreftelser, purringer (telefon, e-post, brev), håndtering av tvister, forberedelse av saker for rettslige prosedyrer, oppfølging av saker. PURRING AV FORDRINGER: en tjeneste som ligner på de som tilbys av inkassobyråer. En tjeneste som kun inkluderer purringer, oppfølging av saker, sending av saker til tvisteløsning eller juridisk avdeling.
Auvergne Rhône Alpes Bedrifts-e-poster - Auvergne Rhône Alpes

Auvergne Rhône Alpes Bedrifts-e-poster - Auvergne Rhône Alpes

E-postdata for alle selskaper, alle bransjer, regionen Auvergne-Rhône-Alpes, for B2B markedsføring. 393.083 e-poster E-postdatabase for selskaper i Auvergne Rhône Alpes Består av 12 departementer: 01 Ain, 03 Allier, 07 Ardennes, 15 Cantal, 26 Drôme, 38 Isère, 42 Loire, 43 Haute Loire, 63 Puy de Dôme, 69 Rhône, 73 Savoie og 74 Haute Savoie. Antall etableringer: 393.083 E-POSTER + NAVN, ADRESSE, POSTNUMMER, BY, Yrkeskategori 71.115 Mobilnummer (for SMS) 82.667 Faksnummer 107.879 NAF-kode oppgitt 58.328 Navn på selskapsleder 61.857 Antall ansatte oppgitt 49.176 RCS-nummer - 47.216 SIRET-nummer Departement: Ain (01) - Allier (03) - Ardèche (07) - Cantal (15) - Drôme (26) - Isère (38) - Loire (42) - Haute-Loire (43) - Puy-de-Dôme (63) - Rhône (69) - Savoie (73) - Haute-Savoie (74) E-postdatabasen for selskaper er laget ut fra lovlige kilder og offisielle tidsskrifter, register over NAF-koder.
Grafisk Design: Brosjyre Opprettelse - Lage Dine Brosjyrer

Grafisk Design: Brosjyre Opprettelse - Lage Dine Brosjyrer

Hver brosjyre jeg designer forteller en fengslende historie. Som en lidenskapelig skaper er jeg forpliktet til å gi liv til ideene dine gjennom elegante, informative brosjyrer som etterlater et varig inntrykk.
NATIONALT ID-KORT - Administrativ

NATIONALT ID-KORT - Administrativ

Første forespørsel Fornyelse Stjålet / tapt kort I alle tilfeller er identitetskortet gratis, med mindre det er tapt eller stjålet (25€ i stempelavgift) NØDVENDIGE DOKUMENTER Signert administrativt mandat Identifikasjon (taps- eller stjålingsmelding hvis nødvendig) 1 identitetsbilde som er mindre enn 6 måneder gammelt og i samsvar med standardene 1 bostedsbevis som er mindre enn 3 måneder gammelt eller bekreftelse på innkvartering Hvis fødestedet ditt er forskjellig fra departementet der du sender inn søknaden, må du legge ved en fødselsattest (fullstendig kopi eller utdrag med slektskap) som er mindre enn 3 måneder gammel. Bevis på fransk nasjonalitet hvis du befinner deg i en spesiell situasjon (fødsel i utlandet av foreldre født i utlandet, for eksempel) Pass (hvis du har ett) Familiebok (med informasjon om søkerens foreldre)
Reklameartikler | Trykker / Produsent - Tilpassede goodies

Reklameartikler | Trykker / Produsent - Tilpassede goodies

Print Courtage tar også seg av trykking av dine goodies eller reklameartikler. Handlepose, penner, merker, sekker, caps, USB-nøkler, krus, snor, coasters, briller, nøkkelringer, osv. Ikke nøl med å kontakte oss for mer informasjon. Krus:Pen Snor:Caps Merke:USB-nøkkel
Individuell fotografering for utøvere

Individuell fotografering for utøvere

Tilbyr du profesjonelle portretter som fremhever din lidenskap og dine sportslige prestasjoner. Ideelt for idrettsutøverporteføljer, er våre tjenester utformet for å reflektere din dedikasjon og personlige styrke. Portretter av idrettsutøvere er nøye utformet for å fremheve dine ferdigheter og ditt engasjement for sporten din, perfekt for dine profesjonelle profiler og sosiale medier.
Studie og rådgivning

Studie og rådgivning

Studie og rådgivning innen logistikk er essensielt for å optimalisere driften og redusere kostnadene. Hos MTA GOPIC FRANCE tilbyr vi studietjenester og rådgivning som hjelper bedrifter med å forbedre sin forsyningskjede. Våre eksperter analyserer dine spesifikke behov og foreslår skreddersydde løsninger for å maksimere effektiviteten og lønnsomheten i dine logistikkoperasjoner. Ved å samarbeide med MTA GOPIC FRANCE får du tilgang til dyp ekspertise og en personlig tilnærming. Vi jobber tett med deg for å forstå dine utfordringer og utvikle strategier som møter dine forretningsmål. Stol på vårt team for en studietjeneste og rådgivning som forvandler din logistikk til en konkurransefordel.
Fast Executive-programmet for ledere av SMB-er

Fast Executive-programmet for ledere av SMB-er

Programmet Fast Executive er designet for ledere av SMB-er som ønsker å øke verdsettelsen av selskapet sitt betydelig på mindre enn 12 måneder. Dette programmet tilbyr en strategisk og operasjonell tilnærming for å oppnå rask vekst uten behov for direkte prospektering. Takket være en velprøvd metodikk kan deltakerne forvente en økning i omsetningen og en forbedring av verdsettelsen av selskapet sitt. Programmet veileder lederne gjennom en klar og forståelig prosess, og garanterer raske og målbare resultater. Ved å delta i Programmet Fast Executive får lederne tilgang til en 100% operasjonell vekstplan med garanterte resultater. Programmet dekker alle essensielle trinn, fra definisjon av strategi til utstedelse av intensjonsbrev, inkludert direkte tilnærming til selgere og signering av endelige avtaler. De nåværende økonomiske usikkerhetene gir unike oppkjøpsmuligheter, og dette programmet gjør det mulig for selskaper å utnytte disse mulighetene for å styrke sin posisjon i markedet. Med full kontroll over prosessene og ekspertise innen ekstern vekstingeniørkunst, er Programmet Fast Executive et kraftig verktøy for ethvert selskap som ønsker å vokse raskt.
Organisering av reiser til utlandet

Organisering av reiser til utlandet

Reiser til utlandet kan være kompliserte å organisere, men med Martine For Events kan du reise med ro i sjelen. Spesialisert på håndtering av forretningsreiser, tar Martine For Events seg av alle detaljer, fra bestilling av fly til overnatting, samt logistikk på stedet. Hver reise er planlagt for å møte de spesifikke behovene til din bedrift, og sikrer en smidig og stressfri opplevelse. Ved å velge Martine For Events for dine reiser til utlandet, får du en personlig service som tar hensyn til dine preferanser og krav. Målet er å gjøre forretningsreisene dine enklere, slik at du kan fokusere på dine profesjonelle mål. Stol på Martine For Events for å organisere reiser til utlandet som er effektive og behagelige.
Intensive English Courses

Intensive English Courses

Intensive engelskkurs tilbyr en fullstendig nedsenking for rask og effektiv læring av språket. Med fokus på rask praksis og hurtig forbedring, vil disse kursene hjelpe deg med å utvikle dine nøkkelferdigheter i daglig engelsk. Gjennom intensiv grammatikk og intensiv praksis, vil du være i stand til å gjøre raske fremskritt og kommunisere med letthet. Disse kursene er ideelle for de som ønsker å styrke sin muntlige forståelse og flytende uttrykk. Med fokus på nedsynkningsopplevelsen og styrking av ferdigheter, vil du utvikle de nødvendige ferdighetene for å utmerke deg i et engelskspråklig miljø. Gjennom aktiv lytting og intensiv praksis, vil disse kursene gi deg en berikende læringsopplevelse, og forberede deg på å bruke engelsk med selvtillit i ulike sammenhenger.
Elektronisk Kvittering: Revolusjonen innen Digitalisering av Salg

Elektronisk Kvittering: Revolusjonen innen Digitalisering av Salg

Den elektroniske kvitteringen representerer et viktig skritt fremover i digitaliseringen av detaljhandelen. Dette innovative systemet muliggjør utstedelse av kvitteringer i digitalt format, noe som reduserer bruken av papir og bidrar til en mer bærekraftig og ansvarlig forvaltning. Med vår tjeneste for elektronisk kvittering kan du sikre maksimal transparens i transaksjonene og forenkle den skattemessige kontrollen. Systemet er perfekt integrert med "kasseapparater", og sikrer en jevn synkronisering mellom salg og skattemessige registreringer. Å ta i bruk den elektroniske kvitteringen forbedrer ikke bare bildet av din bedrift, men tilfredsstiller også behovene til et marked som i økende grad er orientert mot innovasjon og bærekraft. Velg vår tjeneste og ta et skritt mot fremtiden for din virksomhet!
Yrket som SEO-konsulent

Yrket som SEO-konsulent

Hva er yrket som SEO-konsulent (Search Engine Optimization)? Det er et av de mest populære webyrkene. SEO-konsulenten spiller en viktig rolle i byggingen og optimaliseringen av en nettside. Faktisk er denne stillingen svært ettertraktet i jobbtilbud i dag. Her er en oversikt over en SEO-konsulent. Hva er en SEO-konsulent (Search Engine Optimization)? En konsulent er en tjenesteleverandør innen rådgivning. Ofte samlet i konsulentselskaper eller arbeider uavhengig, har han eller hun en dokumentert kompetanse innen ett eller flere områder. En spesialist utenfor en organisasjon som man henvender seg til for å få en vurdering om et spørsmål eller hjelp til å løse et spesifikt problem.
Utleie av Gulvvasker med Sjåfør - Optimaliser Din Rengjøringsbedrift med Utleie av Gulvvasker

Utleie av Gulvvasker med Sjåfør - Optimaliser Din Rengjøringsbedrift med Utleie av Gulvvasker

Øk produktiviteten din med leie av gulvvaskemaskin med sjåfør Vår leietjeneste for gulvvaskemaskiner med sjåfør er den perfekte løsningen for å holde lokalene dine i en feilfri tilstand. Vårt høyteknologiske utstyr, kombinert med ekspertisen til våre sjåfører, sikrer en effektiv og grundig rengjøring ved hver intervensjon. Hver sjåfør hos Ecocomplet er strengt opplært for å betjene våre avanserte gulvvaskemaskiner, noe som garanterer ikke bare renhet, men også lang levetid for gulvene dine. Deres dype kunnskap om industrielle rengjøringsteknikker gjør det mulig å angripe selv de mest gjenstridige flekkene, samtidig som integriteten til installasjonene dine bevares. Vi forplikter oss til å levere en eksepsjonell servicekvalitet, med utstyr som kontinuerlig oppdateres for å integrere de nyeste innovasjonene innen rengjøring. Stol på Ecocomplet for et renere, tryggere og mer innbydende miljø. Merke gulvvaskemaskin: Tennant T20 Operatør: Sjåfør gulvvaskemaskin Leieområder: Paris og Ile de France Leiealternativer: pakke 2 timer / halvdag / dag / ukekontrakt Prising: etter avtale
Kulinær Identitet - Skapelse og Forskning

Kulinær Identitet - Skapelse og Forskning

Støtte i utviklingen av den kulinariske identiteten til din bedrift. Innsetting, bærekraftig forsyning, samfunnsengasjement,.... Uttrykk dine ønsker og intensjoner, Food Ideas har som oppdrag å gjenspeile dem på tallerkenen. Kulinarisk identitet, tjenesteidentitet, merkeidentitet.
Opplæring for å Maksimere Innflytelsen av Din Offentlige Tale og Kameraopptreden

Opplæring for å Maksimere Innflytelsen av Din Offentlige Tale og Kameraopptreden

Nå som Sylness har gjort det mulig for deg å spare betydelig tid ved å ta seg av dine tidkrevende oppgaver, kan du utvikle deg i all ro. Men... Det er jo den kommersielle presentasjonen å tenke på! Hva ville du sagt hvis du kunne få en pitch skrevet spesielt for deg, og i tillegg bli mer selvsikker under alle dine offentlige presentasjoner? Legger du merke til at det ikke alltid er lett å kommunisere om sin virksomhet på en effektiv måte, eller bare å ta ordet offentlig, være komfortabel foran en kunde, en potensiell kunde eller foran kameraet? Sylness tilbyr deg et to-dagers kurs som tar for seg alle disse aspektene ved slagkraftig kommunikasjon. Etter to dager med opplæring drar du hjem med: - Presise teknikker tilpasset din stil som gjør deg til en unik kommunikatør, komfortabel, som presenterer godt og som setter spor.
Fotografportefølje

Fotografportefølje

Hev ditt image med en slående fotografisk portefølje 1- En profesjonell fotografisk portefølje er ditt vindu ut mot verden: fremhev ditt håndverk og tiltrekk nye kunder med bilder som viser deg fra din beste side. 2- Fortell din historie og uttrykk din unike stil gjennom slående fotografier som reflekterer din ekspertise og lidenskap. Som profesjonell fotograf lager jeg skreddersydde porteføljer som fremhever ditt håndverk og hjelper deg med å sikre nye prosjekter.
Opplæring og Kompetanseutvikling - Strategi og Salgsytelse

Opplæring og Kompetanseutvikling - Strategi og Salgsytelse

Vi tilbyr skreddersydde opplæringsprogrammer for å styrke ferdighetene til salgsteamet ditt. Dette kan inkludere opplæring i salgsteknikker, kundehåndtering, forhandling osv.
Shopping

Shopping

Vi skaffer alt Gjennom det etablerte Supply Chain Management-systemet hos SERO oppnår vi de beste prisene med utmerket kvalitet gjennom våre globale innkjøpsaktiviteter hos produsenter og distributører. Våre kunder drar nytte av dette. Med regelmessige benchmarking-aktiviteter vurderer vi konkurranseevnen til våre leverandører. Tilgjengeligheten av innkjøpsdeler sikrer vi oss med omfattende logistikksystemer. Dette inkluderer JIT- og KANBAN-leveranser for A- og B-deler, samt konsignasjonslagre for C-deler. Det fremragende SERO-disponeringssystemet garanterer optimaliserte beholdninger med lave lagerhøyder og maksimal leveringsberedskap. Dette resulterer i en svært høy lageromsetningshastighet sammenlignet med bransjen.
Trekonstruksjoner

Trekonstruksjoner

Enhver trestruktur for bedriftsutstyr. Vi tilbyr skreddersydde trestrukturer på forespørsel! Eksempler: - Podier - Desinfeksjonsstativ - Hyller - osv.
VÅRE TILLEGGSTJENESTER

VÅRE TILLEGGSTJENESTER

L’Atelier Cambier er ikke bare en bedrift bestående av arbeidere. Det er også en struktur av menn og kvinner, investert i sitt fag og som dedikerer seg til gjennomføringen av prosjektene deres — selv de største. I denne sammenhengen tilbyr vi også andre tjenester som ikke kan listes andre steder, men som gir deg en kort oversikt over våre kapasiteter. Kabling For alle dine kabelforberedelser av alle slag, kutting og avmantling av disse. L’Atelier Cambier er også villig til å hjelpe deg med tilkoblinger eller tilknytning til en terminal. Søm L’Atelier Cambier bistår deg også med dine tilpasninger, produksjon eller reparasjon av klær gjennom sin sømavdeling. Vi tar oss også av dine stoffmasker, og garanterer overholdelse av helseforskriftene.
Verktøyopprettelse

Verktøyopprettelse

Opprettelsen av varige verktøy vil være avgjørende for suksessen til POS-rådgivning. På Excel først og fremst, vil det være mulig å overføre dem online: - Etablering av analytisk regnskap i selskapet og kategorisering av regnskaps- og kontantoperasjoner - Opprettelse av et kostnadsverktøy - Opprettelse av budsjettprosessen: budsjettprognose, sammenligning med det faktiske resultatet og avslutning av resultatet for inneværende år - Bygging av dashbord som muliggjør måling av ytelse i henhold til den ønskede strategien - Opprettelse av et verktøy for identifisering av HR-mål for ansatte og distribusjon av bonus/økning - Opprettelse av en forretningsplan (Strategi + Finans) over flere år - Opprettelse av et månedlig rapporteringsverktøy for å styre sin aktivitet og beslutninger
Bilindustri, AOG og Transport ADR - AOG TRANSPORT

Bilindustri, AOG og Transport ADR - AOG TRANSPORT

EL ROMANO hjelper omfattende sine entreprenører i mange sektorer av økonomien De mest betjente er bilindustrien, AOG og transport ADR Vi utfører også direkte leveranser for farmasøytiske selskaper og kjemiske laboratorier! Uten tvil er de nevnte bransjene preget av et høyt mangfold av bestillinger som EL ROMANO møter med initiativ
Etterfølgingsrådgivning

Etterfølgingsrådgivning

Forberede bedrifts salg diskret, bringe selgere og kjøpere sammen på en tillitsfull basis Det unike salgsargumentet er måten diskresjonen på, der bedrifts selgere og kapitalsterke kjøpere blir brakt sammen. Slik får interessenten først vite hvem selgeren er ved møtet, og de sentrale salgsdokumentene er først anonymisert.
Administrativt Råd Urbaniseringsprosjekt - Assistanse i Urbaniseringsprosjekter

Administrativt Råd Urbaniseringsprosjekt - Assistanse i Urbaniseringsprosjekter

Våre Tjenester for Tillatelsesassistanse 1. Rådgivning og Forberedelse av Søknader Vi gir råd om nødvendige dokumenter og spesifikke krav for hver type tillatelse. Vi forbereder søknadene dine, og sørger for at de er komplette og i samsvar med forskriftsmessige standarder. 2. Innsending og Oppfølging av Tillatelser Vi tar oss av innsendingen av tillatelsessøknader til de relevante myndighetene. Vi følger opp fremdriften av søknadene dine, svarer på eventuelle spørsmål fra myndighetene og utfører nødvendige tiltak for å fremskynde prosessen. 3. Regelverksmessig Overholdelse Vårt team sørger for at alle aspekter av prosjektet ditt overholder lokale, regionale og nasjonale lover og forskrifter. Vi hjelper deg med å unngå bøter og forsinkelser ved å sikre total overholdelse. 4. Kontakt med Myndighetene Vi opprettholder nære relasjoner med de ulike planleggings- og bygningmyndighetene.
Ginkgo Rom - Komfortabelt rom med eget bad

Ginkgo Rom - Komfortabelt rom med eget bad

Nyt et komfortabelt rom med en varm atmosfære. Ideelt for et par som søker ro, eller for forretningsmenn/forretningskvinner som ønsker å tilbringe en natt i en uvanlig setting. Rommet, som består av et hovedrom og et privat bad (med badekar), har utsikt over den franske parken. Det ligger i første etasje av slottet med heis. Dette rommet tilbyr alle nødvendige tjenester for et behagelig opphold: wifi, TV, håndklær, badekåper, toalettartikler, … Leie av et rom gir tilgang til velværeområdet: sauna, hammam, sensorisk dusj, samt svømmebasseng og boblebad (unntatt om vinteren). Frokost er inkludert.
Revisjoner og Rådgivning

Revisjoner og Rådgivning

Basert på vår erfaring med hundrevis av selskaper, er vi stolte av å dele vår kunnskap og våre ferdigheter for å nå de fastsatte målene og skape en positiv endring i din virksomhet. Vi hjelper våre kunder i alle størrelser og fra alle bransjer med å løse deres mest presserende problemer, gi dem en ramme og sammen sette en kurs. Analysen av deres kommunikasjons- og markedsføringsstrategier, både online og offline, samt de tiltakene som er iverksatt, vil avdekke styrker og svakheter i selskapet deres som, uten en grundig undersøkelse, potensielt kan forbli usett, selv om de er godt synlige for publikum. Våre eksperter gir innsikt i de store utfordringene i dag for å gripe mulighetene i morgen.
SIP TERMINAL

SIP TERMINAL

FANVIL V67
Digital Byrå & E-handel

Digital Byrå & E-handel

Basert på en kompetanse oppnådd gjennom mer enn 18 års vellykket erfaring innen eBusiness, er vår ambisjon å tilby effektive, innovative og kvalitetsløsninger til bedrifter og institusjoner, slik at de raskt kan utvikle sin virksomhet (salg, kunder, omdømme) gjennom nye medier. Å følge opp og lykkes sammen krever en dyp forståelse av din virksomhet, dine verdier, dine ambisjoner, dine behov og dine ressurser. Vi vil være lyttende, og våre eksperter vil ha ett mål: å gi deg de beste løsningene og støtte deg i utviklingen av dine digitale prosjekter.