Produkter for business (27)

Bedriftstelefonmottak - Nosycom er et byrå som spesialiserer seg på tele-sekretærtjenester.

Bedriftstelefonmottak - Nosycom er et byrå som spesialiserer seg på tele-sekretærtjenester.

Nosycom tilbyr sine tjenester til små og mellomstore bedrifter som trenger en effektiv, tilpasset telefonservice. Overlat telefonmottaket til selskapet ditt til et spesialisert byrå som Nosycom, for å dra nytte av kvalitetsarbeid til en svært attraktiv pris. Nyt fleksibiliteten og profesjonaliteten til vårt team.
Fakturainntasting - Den passende løsningen for enhver bedrift som ønsker å outsource denne oppgaven

Fakturainntasting - Den passende løsningen for enhver bedrift som ønsker å outsource denne oppgaven

Vi hjelper deg med å outsource registreringen og behandlingen av fakturaene og kontoutskriftene dine ved å overlate denne oppgaven til vårt team av eksperter som tar seg av det på dine vegne. Vi tar oss av alt, fra mottak, skanning og import av dokumenter til fjerning av duplikater og utføring av automatiserte avstemmingsprosesser, og sørger for at dataene er nøyaktige, komplette og klare til bruk når du trenger dem.
Tilpasset Datainntastningstjeneste - Spesialistleverandør innen forretningsdataregistrering og behandling

Tilpasset Datainntastningstjeneste - Spesialistleverandør innen forretningsdataregistrering og behandling

Som et selskap for outsourcing av datainntasting, har vi som oppdrag å imøtekomme dine spesifikke behov. Vi sørger for at bøkene og dokumentene dine blir registrert i databasen din på en systematisk måte, noe som øker nøyaktigheten i dokumentasjonen. Vi tilbyr en høyt kvalifisert, kostnadseffektiv tjeneste som er direkte rettet mot behovene til våre kunder. Vår teknologidrevne tilnærming gjør oss i stand til å reagere raskt på nye muligheter og levere resultater av høy kvalitet.
Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom

Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom

For mange bedrifter kan håndtering av telefonsekretariatet være en forvirrende og nervepirrende oppgave. Dette betyr at utgående samtaler ofte er noe bedrifter vil gå glipp av eller håndtere feil. Å outsource håndteringen av dine utgående samtaler kan rette opp i denne situasjonen og la deg fokusere på det som er viktigst: å sikre virksomhetens velstand.
Outsourcing av utgående salgstelefoner - Nosycom for optimalisering av dine forretningsforhold

Outsourcing av utgående salgstelefoner - Nosycom for optimalisering av dine forretningsforhold

Outsourcing av alle dine utgående salgstelefoner gjør at personalet ditt kan fokusere på sine hovedoppgaver, samtidig som det frigjør verdifulle ressurser ved å overlate denne tidkrevende oppgaven til en tredjepart. Du kan alltid være trygg på at du har en profesjonell, hjelpsom og høyt kvalifisert telefonsvarer ved din side for alle dine behov, for å sikre at kundene dine får den beste opplevelsen mulig.
Utgående Anropshåndtering for Bedrifter og Organisasjoner

Utgående Anropshåndtering for Bedrifter og Organisasjoner

Bedrifter eller organisasjoner, optimaliser deres håndtering av utgående samtaler med - Våre kampanjer for utgående callsenter lar din bedrift eller organisasjon målrette et utvalgt publikum med en personlig melding. Dette er et utmerket alternativ for bedrifter med sesongbaserte kampanjer eller som trenger umiddelbar respons. Våre kvalifiserte telekonsulenter har god erfaring innen salg og kundeservice, noe som gir jevnlige resultater for våre kunder.
Håndtering av Innkommende Anrop for Enhver Bedrift

Håndtering av Innkommende Anrop for Enhver Bedrift

Outsourcing av telefonmottak for bedre kundeservice - Nosycom tilbyr telefonitjenester dedikert til outsourcing av mottak av dine innkommende samtaler for alle typer bedrifter. Profesjonelle team vil være ansvarlige for å sikre telefonmottaket for ditt selskap, med mål om å forbedre din synlighet, men også å bygge en unik og effektiv relasjon med dine kunder. Etablering av en fjerntelefonvakt viser seg alltid å være lønnsomt for bedrifter, men også for fagfolk.
IoT-prosjektoutsourcing - En skreddersydd løsning for hver bedrift

IoT-prosjektoutsourcing - En skreddersydd løsning for hver bedrift

Vi har et team av høyt kvalifiserte IoT-eksperter innen ulike områder, og vi kan bistå deg med dine IoT-prosjekter fra start til slutt. Vår ekspertise dekker hele syklusen av IoT-applikasjoner, fra konseptutvikling, design, utvikling og testing til distribusjon, vedlikehold og supporttjenester. Vi er basert i Madagaskar, men kan tilby våre tjenester over hele verden.
Digitaliseringstjenester - Utførelse av alle typer digitaliseringsarbeid for din bedrift

Digitaliseringstjenester - Utførelse av alle typer digitaliseringsarbeid for din bedrift

Innsamling og behandling av data utgjør den mest grunnleggende og viktige delen av ethvert nettverksselskap. Å jobbe med et team av eksperter innen datainnsamling gjør at vi kan tilby bedrifter over hele verden effektive og kostnadseffektive tjenester, som kan leveres raskt. Vi tilbyr skanning av arbeid i forskjellige formater som pdf, jpg og bilder. Vi håndterer også masseinnsamling av data og informasjonsbehandling.
Utgående Call Center Tjeneste - Det dedikerte call-senteret for håndtering av utgående samtaler for bedrifter og organisasjoner

Utgående Call Center Tjeneste - Det dedikerte call-senteret for håndtering av utgående samtaler for bedrifter og organisasjoner

Våre tjenester for utgående call-senter gir deg de nødvendige verktøyene for å håndtere hele din markedsføringsprosess. Vi kan ta hånd om kampanjene dine for oppringing, inkludert innsamling av informasjon, kundesøk og utvelgelse av potensielle kunder, avtaleinngåelse og telemarketingaktiviteter. Du kan outsource oppringingene dine til Nosycom og redusere driftskostnadene dine.
Permanent løsning i utgående samtalehåndtering - Utgående samtaletjeneste for bedrifter og fagfolk

Permanent løsning i utgående samtalehåndtering - Utgående samtaletjeneste for bedrifter og fagfolk

Outsourcing av håndtering av utgående samtaler for en bedrift er løsningen på tids- og konsentrasjonsproblemet som ligger i kjernen av deres virksomhet. Dette er en av de mest anbefalte forretningsbeslutningene, da det gjør at bedriften kan spare tid, penger og øke kvaliteten. Alle disse fordelene kan gi mer kvalitet til din bedrift og gjøre den mer effektiv når det gjelder outsourcing, hvis du velger å samarbeide med Nosycom.
Tilpasset Utgående Anropstjeneste - Anropstjeneste tilpasset behovene til din bedrift

Tilpasset Utgående Anropstjeneste - Anropstjeneste tilpasset behovene til din bedrift

Tilpassede utgående samtaler kan hjelpe deg med å samle inn essensielle data om de unike behovene til hver av dine samtalepartnere, slik at du kan ta mer informerte beslutninger om dine fremtidige salgsinitiativer. Takket være denne tilpassede tjenesten kan vi effektivt gjennomføre en kampanje på flere kanaler med forskjellige budskap og leads som møter dine behov for både utgående og innkommende samtaler.
Behandling og Registrering av Forretningsinformasjon

Behandling og Registrering av Forretningsinformasjon

Nosycom din pålitelige partner for registrering og behandling av data - Å tilby en praktisk og kostnadseffektiv løsning bidrar til å forbedre forretningsprosessene med garanterte resultater. Vår ekspertise gjør oss i stand til å levere datainnsamlings-, databehandlings- og datalagringstjenester på en kostnadseffektiv måte. Kvalifiserte fagfolk opprettholder strengt konfidensialitet i behandlingen av forretningsinformasjon, og sikrer dermed maksimal sikkerhet. Vi garanterer nøyaktigheten av dataene ved å overvåke hvert prosjekt vi tar på oss.
Nosycom: outsourcet callsenter for utgående samtaler - Optimalisering av din salgstjeneste garantert av Nosycom

Nosycom: outsourcet callsenter for utgående samtaler - Optimalisering av din salgstjeneste garantert av Nosycom

Vi er et utgående callsenter som tilbyr deg den beste kvaliteten. Vi skaper og leverer utgående samtaletjenester, slik at bedriften din kan komme i kontakt med de rette personene til rett tid. Enten du ønsker å kontakte potensielle kunder, nåværende kunder eller mulige kunder, kan vi hjelpe deg med å utvikle salgspipelinen din og få bedriften din til å vokse.
Personlig telefonmottak - innkommende samtaletjenester

Personlig telefonmottak - innkommende samtaletjenester

Uansett hvilken type virksomhet du driver, enten du er lege eller en profesjonell innen eiendom, kan du overlate håndteringen av innkommende samtaler til en profesjonell telefonsentral. Dette lar deg fokusere på din virksomhet og fremme veksten av selskapet ditt ved å bygge lojalitet blant kundene. Å samarbeide med Nosycom er et fordelaktig valg.
Outsourcing av Bedriftens Utgående Anrop - Outsourcing av dine utgående anrop til en profesjonell

Outsourcing av Bedriftens Utgående Anrop - Outsourcing av dine utgående anrop til en profesjonell

Outsourcing av håndteringen av utgående samtaler for en bedrift kan være gunstig. Hvis bedriften din blomstrer, men callsenteret ditt ikke gjør det, kan det hende at du ikke utnytter hele potensialet. Å outsource denne tjenesten for selskapet ditt vil sikre at du får mest mulig ut av de ansatte dine, og at de ikke blir utbrent.
Outsourcing av Bedrifts Utgående Anrop - Outsourcing av dine utgående anrop til en profesjonell

Outsourcing av Bedrifts Utgående Anrop - Outsourcing av dine utgående anrop til en profesjonell

Outsourcing av håndteringen av utgående samtaler for en bedrift kan være gunstig. Hvis bedriften din blomstrer, men callsenteret ditt ikke gjør det, kan det hende at du ikke utnytter hele potensialet. Å outsource denne tjenesten for selskapet ditt vil sikre at du får mest mulig ut av de ansatte dine, og at de ikke blir utbrent.
Utleid Anropsutstedelsestjeneste - Call Center for Håndtering av Utgående Anrop for Bedrifter og Privatpersoner

Utleid Anropsutstedelsestjeneste - Call Center for Håndtering av Utgående Anrop for Bedrifter og Privatpersoner

Vår eksterne samtaletjeneste er en kostnadseffektiv måte å få raske og effektive svar på dine undersøkelser, spørreundersøkelser eller prospektering av nye produkter. Dine utgående samtaler håndteres av et anerkjent callsenter utstyrt med de mest moderne verktøyene. Telemarketerne kan føre profesjonelle samtaler både med bedriftskunder og privatpersoner. Ikke nøl med å kontakte oss!
Håndtering av Innkommende Bedriftsanrop - Nosycom: En Pålitelig Leverandør

Håndtering av Innkommende Bedriftsanrop - Nosycom: En Pålitelig Leverandør

I dag vender flere bedrifter og fagfolk seg mot ekstern tele-sekretariat. Et samarbeid med Nosycom er en løsning som gir deg mange fordeler. Dette er et erfarent selskap som jobber med et team vant til å arbeide i et krevende profesjonelt miljø med høy grad av profesjonalitet.
Bedrifts Telefondienst - Din bedrifts telefontjenester håndtert av en pålitelig leverandør

Bedrifts Telefondienst - Din bedrifts telefontjenester håndtert av en pålitelig leverandør

Nosycom, med over 20 års erfaring innen telefonmottak, tilbyr kvalifiserte telefonskrivere og telefonvakt. Å benytte seg av tjenestene til et erfarent callsenter vil gjøre det mulig for din bedrift å være tilgjengelig og kontaktbar for å imøtekomme behovene til dine partnere, potensielle kunder, kunder og leverandører til enhver tid. Nosycom er den ideelle offshore-partneren for ditt prosjekt.
Komplett utgående samtalehåndteringstjeneste - Tjeneste tilpasset alle bedrifter og organisasjoner

Komplett utgående samtalehåndteringstjeneste - Tjeneste tilpasset alle bedrifter og organisasjoner

Vi tilbyr en komplett tjeneste for håndtering av utgående samtaler for å imøtekomme dine behov innen telemarketing. Våre tjenester inkluderer datainnsamling og kundeadministrasjon (CRM), utvikling og redigering av skript, planlegging av samtaler, oppfølging og registrering av samtaler, samt løsninger for kundestøtte. Hvis du leter etter et pålitelig og troverdig callsenter, er vi her for å hjelpe deg.
Kundepleie for bedrifter - Outsourcing av kundepleie for bedrifter

Kundepleie for bedrifter - Outsourcing av kundepleie for bedrifter

Øk salget og fortjenesten din med vårt utgående callsenter. Du kan også bruke det til kundeservice, leadgenerering eller enhver annen aktivitet som krever et stort antall personer i et callsenter for å møte etterspørselen. Med ferdighetene til vårt kvalifiserte og profesjonelle team får du en tjeneste av høy kvalitet.
Bedriftsanropstjeneste - Beste Praksis for å Sikre Din Anrop Utsendelse

Bedriftsanropstjeneste - Beste Praksis for å Sikre Din Anrop Utsendelse

For å sette opp fjerntelefonsekretariatet for bedriften din, bør du vurdere å diskutere prosjektet ditt med Nosycom. Byrået kan enkelt sikre god håndtering av dine utgående samtaler med mål om filkvalifisering, innkreving av gjeld, trafikkgenerering for messene dine, undersøkelser, studier eller spørreundersøkelser. Overlat dine samtaler til Nosycom for å dra nytte av fordelene som tilbys av Nosycom, ditt pålitelige callsenter i Madagaskar.
Skreddersydd Programvareutvikling - Tilpasset programvareutvikling for bedrifters behov

Skreddersydd Programvareutvikling - Tilpasset programvareutvikling for bedrifters behov

Programvareutvikling er en av de viktigste aspektene ved veksten til en bedrift. Enten du er en liten eller mellomstor bedrift, en organisasjon eller enkeltpersoner som ønsker å oppnå synlighet eller presentere produkter eller tjenester, designer Nosycom ulike skreddersydde IT-løsninger for deg, som webutvikling, mobilutvikling eller innebygde systemer... som er nødvendige for at strukturen din skal fungere godt. Ikke nøl med å overlate prosjektet ditt til oss!
Kupongregistrering for bedrifter - Outsourcing av kupongregistrering for bedrifter

Kupongregistrering for bedrifter - Outsourcing av kupongregistrering for bedrifter

Hvis du trenger å outsource registreringen av kuponger for din e-handelsvirksomhet, vurder vår tjeneste. Vi tilbyr registrering og behandling av data utført av eksperter for å hjelpe deg med å håndtere kupongene i virksomheten din. Helt sikkert og profesjonelt, med over 15 års erfaring - vi sparer deg for tid, penger og problemer. Kontakt oss i dag for et gratis tilbud.
Utgående Anropshåndtering for Bedrifter - Den kvalifiserte leverandøren for håndtering av dine utgående anrop

Utgående Anropshåndtering for Bedrifter - Den kvalifiserte leverandøren for håndtering av dine utgående anrop

Dra nytte av flere fordeler ved å benytte deg av tjenestene til Nosycom, et offshore-byrå spesialisert på utgående anrop outsourcing. Vi har over 80 kvalifiserte og trente telefonsekretærer innen fjernsekretariat. Vi har også de nødvendige verktøyene for å lette gjennomføringen av vårt oppdrag og oppnåelsen av ditt mål.
Outbound call outsourcing selskap - Utgående samtaletjeneste tilbudt til fagfolk og bedrifter

Outbound call outsourcing selskap - Utgående samtaletjeneste tilbudt til fagfolk og bedrifter

Nosycom er et offshore outsourcingselskap spesialisert på telefonitjenester. Vi tilbyr høykvalitets utgående og inngående samtaler til de beste prisene, med et dedikert kundeserviceteam som er klar til å imøtekomme dine behov. Våre tjenester er rettet mot fagfolk og bedrifter over hele verden. Ikke vent lenger, la oss diskutere prosjektet ditt!