Produkter for business (30)

ISO 9001 Kvalitetsrådgivning - Kvalitetsstyringssystem UNI EN ISO 9001 for å skape verdi

ISO 9001 Kvalitetsrådgivning - Kvalitetsstyringssystem UNI EN ISO 9001 for å skape verdi

UNI EN ISO 9001:2015 Kvalitetsledelsessystemer Krav Rådgivning i utviklingen, adopsjonen, implementeringen og gjennomføringen av Kvalitetsledelsessystemet (SGQ) i samsvar med standarden UNI EN ISO 9001. Verifisering av Organisasjonens Kontekst og Risikostyring; verifisering av aktiviteter, prosesser, roller og funksjoner; identifisering av overholdelse, dokumentert, av gjeldende forskrifter; utarbeidelse av selskapets politikk og første identifisering av mål og tilhørende indikatorer; identifisering og definisjon av måter å håndtere interne prosesser i selskapet og tilhørende ansvar; utvikling og adopsjon av Kvalitetsledelsessystemet; opplæring av ansatte; interne revisjoner med gjennomgang; assistanse under Revisjon av Sertifiseringsorgan; opprettholdelse og implementering av SGQ
Enea Skattefradrag - Enea Skattefradrag. Behandlingstid for forespørsel: 24 timer

Enea Skattefradrag - Enea Skattefradrag. Behandlingstid for forespørsel: 24 timer

Her kan du be om å få utfylt og sendt inn all dokumentasjon for å få Enea skattefradrag på opptil 65 %. Svarstid: 24 timer For mer informasjon, kontakt nummer 0773 643534.
Piano flytting Roma - Piano flytting Roma - profesjonell demontering og pakking

Piano flytting Roma - Piano flytting Roma - profesjonell demontering og pakking

Vi er spesialister på piano flytting i Roma. Flytting av pianoer i Roma er et spesielt arbeid som krever styrke og dyktighet. Store og tunge gjenstander som pianoer må beskyttes mot riper og støt med spesialemballasje utført av erfarent og spesialisert personale. PRISER FOR PIANOFLYTTING I ROMA For flytting av et vertikalt piano i Roma starter prisen fra 140 € (fra bakken til bakken) Flytting av et kvartflygel i Roma starter fra 300 € (fra bakken til bakken) Prisene er eksklusive moms, innen GRA
RCA - KONTRAKT/DOKUMENT REGISTRERING

RCA - KONTRAKT/DOKUMENT REGISTRERING

Tutti i contratti di locazione e affitto di beni immobili (compresi quelli relativi a fondi rustici e quelli stipulati dai soggetti passivi Iva) devono essere obbligatoriamente registrati dall'affittuario (conduttore) o dal proprietario (locatore) qualunque sia l’ammontare del canone pattuito. L’unico caso in cui non c’è l’obbligo di registrazione è relativo ai contratti che non superano i 30 giorni complessivi nell'anno. Per le locazioni fra privati di immobili abitativi, locati a uso abitativo, c’è anche la possibilità di optare per un regime facoltativo: la cedolare secca, che prevede il versamento di un’imposta sostitutiva dell’Irpef, delle addizionali (per la parte derivante dal reddito dell’immobile), nonché delle imposte di registro e di bollo, ordinariamente dovute sul contratto di locazione. Il comodato è il contratto con il quale una parte consegna all'altra un bene mobile o immobile, affinché se ne serva per un tempo o per un uso determinato.
Design Din Bedrift - Finn Din Sti, Nå!

Design Din Bedrift - Finn Din Sti, Nå!

Jeg hjelper personer og organisasjoner med et prosjekt å finne veien sin på en - enkel - rask - effektiv måte! Besøk siden https://www.designyourbusiness.info Skriv til meg nå: info@designyourbusiness.info
Juridisk Domicil

Juridisk Domicil

Tjenesten for juridisk domicil er et tjenestepakke som inkluderer: bruk av vår adresse for domicil av den juridiske og postadresse for virksomheten; bruk av vår adresse på all deres offisielle dokumentasjon: brevpapir, visittkort, nettside, reklame materiale, osv.; mottak av vanlig, ekstraordinær og kommersiell post: brev, pakker, anbefalte sendinger, telegrammer, ekspressleveranser, osv.; videresending av mottatt post til en annen adresse via bud eller e-post. Tjenesten for juridisk domicil er rettet mot frilansere, selskaper og allerede etablerte eller nyetablerte selskaper, og gjør det mulig å bruke adressen til vårt kontor for å velge den juridiske adressen for sin virksomhet, ved å angi den direkte i notarialdokumentet for nyetablerte selskaper, mens for eksisterende selskaper må endringen av den juridiske adressen kommuniseres til de relevante myndighetene.
ABLIO OPI - Telefon- eller forhandlingsinterpretering

ABLIO OPI - Telefon- eller forhandlingsinterpretering

Fjern- eller telefonisk tolking fra ABLIO muliggjør samtaler mellom personer som snakker forskjellige språk ved hjelp av en profesjonell tolk, som er koblet til deltakerne via telefonlinje eller telematikk fra en fjern arbeidsstasjon. Denne formen for tolking kalles "forhandlingstolkning", der tolken oversetter muntlig i toveis kommunikasjon mellom de to partene som veksler på rollene som taler og lytter, ved å bruke to forskjellige språk for å kommunisere med hverandre. ABLIOS OPI-tjeneste for tolking administreres automatisk via den digitale plattformen www.ablio.com. Ved å registrere seg gratis på nettsiden aktiveres en personlig konto, hvor man fra dashbordet kan be om tjenesten ved å velge sine foretrukne alternativer i noen få enkle trinn. Tjenesten faktureres for de faktiske samtaleminuttene som benyttes, fra 1,60 euro per minutt.
Overføring av aksjer i et aksjeselskap

Overføring av aksjer i et aksjeselskap

Overføring av aksjer i et aksjeselskap
branding - ledelse av bedriftsmerket

branding - ledelse av bedriftsmerket

Koordinert bildeservice, håndtering av bedriftsmerket med alle grafiske og digitale variasjoner.
Bedriftstjeneste

Bedriftstjeneste

SFF SERVICE srls opererer innen rengjøringssektoren for Kontorer - Kommersiell Virksomhet - Sameier - Idrettssentre - Turistfasiliteter. - Tilpassede tilbud. - Mulighet for timepakker. For informasjon, skriv til info@sffservice.it
Matvaresikkerhetsrådgivning HACCP - HACCP Selvkontrollplaner - Inspeksjonskontroller - Bakteriologiske analyser

Matvaresikkerhetsrådgivning HACCP - HACCP Selvkontrollplaner - Inspeksjonskontroller - Bakteriologiske analyser

Matvaresikkerhet Rådgivning HACCP Inspeksjons- og Bakteriologisk Analyse Intervensjon Opplæringskurs relatert til HACCP-systemet Implementering og Vedlikehold Rådgivning Sertifisering Matvaresikkerhet ISO 22000
CE-merke rådgivning for medisinske enheter - Medisinske enheter og in vitro diagnostiske enheter

CE-merke rådgivning for medisinske enheter - Medisinske enheter og in vitro diagnostiske enheter

FORORDNINGER (EU) 2017/745 og 746 Medisinske Enheter og In Vitro Diagnostiske Medisinske Enheter
Yrkesmedisin Helseovervåking - Helseovervåking - Oppdrag av Kompetent Lege

Yrkesmedisin Helseovervåking - Helseovervåking - Oppdrag av Kompetent Lege

1. Anskaffelse av den årlige utnevnelsen av Arbeidsmedisiner (art. 39 i Lov om 81/08) 2. Periodiske helseundersøkelser
Organisasjonsmodell 231 Rådgivning - Organisasjonsmodell 231 Rådgivning LOVDEKRET 8. juni 2001, nr. 231

Organisasjonsmodell 231 Rådgivning - Organisasjonsmodell 231 Rådgivning LOVDEKRET 8. juni 2001, nr. 231

Oppstart av prosjekt; Risikovurdering og gap-analyse i samsvar med UNI ISO 31000 Risikostyring Prinsipper og retningslinjer og Antikorrupsjonsledelsessystemer ISO 37001; Definisjon av Organisatorisk Modell for Styring og Kontroll i samsvar med D.Lgs. 231/2001 og definisjon av prosedyrer eller spesielle deler; Opplæringskurs for ledelsen og de sentrale aktørene involvert i styringssystemet; Internrevisjon. FORVENTET RESULTAT Sertifisering av Integrert Rådgivning som bekrefter at Selskapet har vedtatt, implementert og iverksatt et Bedriftssystem i samsvar med "Regelverket for administrativt ansvar for juridiske personer, selskaper og foreninger uten juridisk personlighet". OPPRETTHOLDING og IMPLEMENTERING av SG231 Dokumentgjennomgang, revisjon og vurdering av Styringssystem 231 • Tilpasning i lys av eventuelle nye lovgivninger eller organisatoriske endringer • Eventuell dokumentgjennomgang i lys av ytterligere behov eller nødvendigheter
Konsulenttjenester for Sosialt Ansvar ISO 26000 - Veiledning for Sosialt Ansvar UNI EN ISO 26000

Konsulenttjenester for Sosialt Ansvar ISO 26000 - Veiledning for Sosialt Ansvar UNI EN ISO 26000

Prinsipper for sosialt ansvar ISO 26000 Ansvar for regnskap (accountability) Ansvar for å svare for påvirkningen på samfunnet, økonomien og miljøet. Åpenhet i beslutninger og aktiviteter som påvirker samfunnet og miljøet. Atferden til en organisasjon bør baseres på verdier som ærlighet, rettferdighet og integritet. En organisasjon bør respektere, vurdere og svare på interessene til interessentene. Ingen enkeltperson eller organisasjon står over loven. En organisasjon bør respektere internasjonale normer for atferd når den følger prinsippet om lovlighet. Respekt for menneskerettigheter
Selskapsbalanse - Sist Innleverte Balanse eller Historisk Balanse: online på bare noen minutter

Selskapsbalanse - Sist Innleverte Balanse eller Historisk Balanse: online på bare noen minutter

Bedriftsbalansen er tjenesten for å be om den siste balansen som er innlevert til Handelskammeret. Det er mulig å be om den historiske bedriftsbalansen ved å spesifisere det ønskede året.
Piano flytting Roma - Piano flytting Roma - profesjonell demontering og pakking

Piano flytting Roma - Piano flytting Roma - profesjonell demontering og pakking

Vi er spesialister på piano flytting i Roma. Flytting av pianoer i Roma er et spesielt arbeid som krever styrke og dyktighet. Store og tunge gjenstander som pianoer må beskyttes mot riper og støt med spesialemballasje utført av erfarent og spesialisert personale. PRISER FOR PIANOFLYTTING I ROMA for flytting av vertikalt piano i Roma starter fra 140 € (fra gulv til gulv) flytting av et kvart flygel i Roma starter fra 300 € (fra gulv til gulv) Prisene er eksklusive moms, innen GRA
Miljørådgivning ISO 14001 - Med fordelene ved miljøbeskyttelse, overholdelse og overvåking av forskrifter

Miljørådgivning ISO 14001 - Med fordelene ved miljøbeskyttelse, overholdelse og overvåking av forskrifter

Rådgivning for Miljøsertifisering ISO 14001 UNI EN ISO 14001:2015 - Miljøledelsessystemer - Krav og veiledning for bruk. Rådgivning i utvikling, vedtak, implementering og gjennomføring av Miljøledelsessystemet (MLS) i samsvar med standarden UNI EN ISO 14001. Verifisering av organisasjonens kontekst og risikostyring; verifisering av aktiviteter, prosesser, roller og funksjoner; identifisering av dokumentert overholdelse av gjeldende forskrifter; utarbeidelse av selskapets politikk og første identifisering av mål og tilhørende indikatorer; identifisering og definisjon av måter å håndtere interne prosesser i selskapet og tilhørende ansvar; utvikling og vedtak av Miljøledelsessystemet; opplæring av ansatte; interne revisjoner med gjennomgang; assistanse under revisjonen av sertifiseringsorganet; vedlikehold og implementering av MLS.
Planimetrisk Rapport - Online Planimetrisk Rapport: på bare noen minutter

Planimetrisk Rapport - Online Planimetrisk Rapport: på bare noen minutter

Det Online Planimetriske Dokumentet er den grafiske fremstillingen av konturene til en eiendom delt inn i underenheter. Det viser, på Bygningens Kart, plasseringen av inngangene til de eiendommene som utgjør bygningen, samt fellesområdene, inkludert de utendørs. Gratis tilbys en Liste over Underenheter for bygningen.
E-guide - digitale guider i PDF - Strategi, finans, markedsføring, innovasjon, markeder, trender

E-guide - digitale guider i PDF - Strategi, finans, markedsføring, innovasjon, markeder, trender

Digitale guider for å støtte Entreprenører og Startups
Helse- og Sikkerhetsrådgivning på Arbeidsplassen - Helse og Sikkerhet på Arbeidsplasser D.Lgs. 81 RSPP Oppdrag - DVR - DUVRI -

Helse- og Sikkerhetsrådgivning på Arbeidsplassen - Helse og Sikkerhet på Arbeidsplasser D.Lgs. 81 RSPP Oppdrag - DVR - DUVRI -

D.lsg. 81/08 og s.m.i. sammen med Statens og regionenes avtale godkjent 21. desember 2011 definerer forpliktelsene som bedrifter har når det gjelder helse og sikkerhet på arbeidsplassen. Integrert rådgivning gjennom et team av spesialiserte og oppdaterte fagfolk på gjeldende regelverk støtter bedriften i å navigere gjennom de definerte forpliktelsene ved å tilby alle nødvendige tjenester for å tilpasse seg. Den tilbudte rådgivningen omfatter hovedsakelig: Inspeksjonskontroller Støtte til valg av representant for arbeidstakernes sikkerhet (R.L.S.) Utarbeidelse av risikovurdering (D.V.R.) Utarbeidelse av beredskapsplaner Utarbeidelse av sikkerhets- og koordineringsplaner (P.S.C.), operative sikkerhetsplaner (P.O.S.), erstatningssikkerhetsplaner (P.S.S.) og integrasjoner til (D.V.R.I.) Utarbeidelse av det unike dokumentet for vurdering av interferensrisiko (D.U.V.R.I.)
Landområdekart - Online Landområdekart på Få Minutter

Landområdekart - Online Landområdekart på Få Minutter

Kartutdraget for eiendommer viser grafisk konturene av eiendommer og bygninger i et spesifisert område. Kartutdraget kan bestilles i A4-format (i skala 1:2000), i A3-format, eller i originalskala som registrert i matrikkelen.
Energisertifisering - Motta energisertifiseringen innen 72 timer etter telefonkontakt

Energisertifisering - Motta energisertifiseringen innen 72 timer etter telefonkontakt

Energisertifikatet APE (Energiytelsessertifikat) for eiendommen din er tilgjengelig online. For Lazio-regionen tilbys tjenesten til 69,00 €. Rabatten blir brukt så snart tjenesten legges til i handlekurven.
SCIA - Kommersiell SCIA

SCIA - Kommersiell SCIA

Den Sertifiserte Varslingen om Oppstart av Aktivitet (SCIA) er erklæringen som gjør det mulig å starte, endre eller avslutte en produksjonsaktivitet (håndverksmessig, kommersiell, industriell), uten å måtte vente på tidene og gjennomføringen av forhåndskontroller og kontroller fra de kompetente myndighetene. Den erstatter alle autorisasjonsdokumenter, lisenser, ikke-konstituerende tillatelser, eller godkjenninger, hvis utstedelse utelukkende avhenger av bekreftelsen av krav og forutsetninger som er fastsatt av loven eller av administrative handlinger med generelt innhold. Vår tjeneste består av: - Kostnadsoverslag og innsending av dokumentasjon for å forberede saken; - Befaring og måling av eiendommen; - Utarbeidelse av prosjekttegninger; - Utarbeidelse av den tekniske rapporten; - Utarbeidelse av helsetegninger (for aktiviteter som er underlagt); - Utfylling av nødvendig skjema; Innsending av SCIA online til SUAP i Roma kommune.
Personvernsrådgivning - Beskyttelse av Personopplysninger

Personvernsrådgivning - Beskyttelse av Personopplysninger

FORORDNING (EU) 2016/679 FRA EUROPA-PARLAMENTET OG RÅDET av 27. april 2016 om beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger, samt om fri bevegelse av slike opplysninger og som opphever direktiv 95/46/EF (generell forordning om databeskyttelse). Gjenstand og formål 1.Denne forordningen fastsetter regler for beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger, samt regler for fri bevegelse av slike opplysninger. 2.Denne forordningen beskytter rettighetene og de grunnleggende frihetene til fysiske personer, spesielt retten til beskyttelse av personopplysninger. 3.Fri bevegelse av personopplysninger innen Unionen kan ikke begrenses eller forbys av grunner knyttet til beskyttelse av fysiske personer med hensyn til behandling av personopplysninger.
Nasjonalt Eiendomsregister - Nasjonalt Eiendomsregister på nett på bare noen minutter

Nasjonalt Eiendomsregister - Nasjonalt Eiendomsregister på nett på bare noen minutter

Visura Catastale Nazionale gjør det mulig å få Visura Catastale for alle eiendommer – både tomter og bygninger – registrert på en fysisk eller juridisk person (selskap) med en enkelt forespørsel. Med Visura Catastale Nazionale vil du motta en liste over alle provinser og kommuner hvor det finnes eiendommer knyttet til den angitte personen i søket, med antall eiendommer identifisert fordelt på kommune, samt eiendomsvurderinger for provinsene der den angitte personen eier eiendommer. I Visura Catastale Nazionale er rettighetene til eiendomsskatt inkludert for et maksimum av 3 provinser og maksimalt 20 eiendommer per provins. Dersom resultatet viser mer enn 3 provinser eller mer enn 20 eiendommer per provins, vil det bli sendt en forespørsel om tillegg for kun de eiendomsskatter som overskrider grensen. Eiendomsskattene er lik € 0,90 for hver 10 eiendommer eller brøkdel av 10, og € 0,90 per provins.
ISO ledelsessystemer - Konsulenttjeneste for sertifisering

ISO ledelsessystemer - Konsulenttjeneste for sertifisering

Den eneste effektive måten å håndtere en organisasjon på er gjennom et ledelsessystem! Se videoen: det tar bare 1 minutt å forstå hva det handler om >> https://youtu.be/8A32PVC9vq0 - Kvalitet ISO 9001:2015 - Miljø ISO 14001:2015 - Helse og sikkerhet for arbeidere ISO 45001:2018 (tidligere Ohsas 18001) - Informasjonssikkerhet ISO 27001:2018 Velg det perfekte ledelsessystemet for deg (https://www.mussardo.com/barbara/sistemi-di-gestione/) og skriv til meg: barbara@mussardo.com
ISO 45001-sertifisering - Ledelsessystemer for helse og sikkerhet på arbeidsplassen - Krav og veiledning for

ISO 45001-sertifisering - Ledelsessystemer for helse og sikkerhet på arbeidsplassen - Krav og veiledning for

UNI ISO 45001 spesifiserer kravene til et ledelsessystem for helse og sikkerhet på arbeidsplassen (HMS) og gir veiledning for bruken av det, for å gjøre det mulig for organisasjoner å etablere trygge og sunne arbeidsplasser, forebygge arbeidsrelaterte skader og sykdommer, samt proaktivt forbedre sine prestasjoner knyttet til HMS. Standarden er anvendelig for enhver organisasjon, uavhengig av størrelse, type og aktivitet, som ønsker å opprette, implementere og opprettholde et ledelsessystem for å forbedre helse og sikkerhet på arbeidsplassen, eliminere farer og minimere risikoer for HMS (inkludert systemfeil), utnytte muligheter for HMS og håndtere avvik fra ledelsessystemet knyttet til sine aktiviteter. I tillegg letter den organisasjonen i å oppnå de forventede resultatene av sitt ledelsessystem for HMS; det vil si: a) kontinuerlig forbedring av sikkerhetsytelsen;