Produkter for business (405)

LAFTER EVENT FR

LAFTER EVENT FR

Operatør innen arrangementsektoren i Frankrike
Internasjonale innkjøp

Internasjonale innkjøp

Den internasjonale innkjøpstjenesten tilbyr støtte til bedrifter for å gjennomføre internasjonale innkjøp på en sikker og gjennomsiktig måte. Ved å integrere sporings- og analyseverktøy, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å effektivt håndtere sine innkjøp på global skala, og sikrer dermed en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Bedrifter kan dermed optimalisere sine utgifter og forbedre sin lønnsomhet. I tillegg letter den internasjonale innkjøpstjenesten forhandlingene om gunstige betingelser og kostnadsoptimalisering. Denne tjenesten er essensiell for bedrifter som ønsker å styrke sitt leverandørnettverk og sikre en effektiv håndtering av sine innkjøp. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
Administrative formaliteter - opprettelse av virksomhet

Administrative formaliteter - opprettelse av virksomhet

Vi hjelper deg med alle administrative prosedyrer knyttet til opprettelsen av din bedrift, som registrering hos relevante myndigheter, utarbeidelse av vedtektene, publisering av den juridiske kunngjøringen osv.
Skreddersydde elektriske tjenester i Vannes for enkeltpersoner og bedrifter

Skreddersydde elektriske tjenester i Vannes for enkeltpersoner og bedrifter

Elektriske nødsituasjoner 6d/7: elektriker som intervenerer raskt i Vannes - Er du på jakt etter en profesjonell elektriker i Vannes? Vårt elektrisitetsfirma er her for å imøtekomme alle dine elektriske behov, enten det gjelder installasjon, reparasjon eller vedlikehold av dine elektriske systemer. Vi er stolte av å tilby elektriske tjenester av høy kvalitet til konkurransedyktige priser, ved kun å bruke utstyr og materialer av høy kvalitet for å sikre sikkerheten og påliteligheten til våre elektriske installasjoner. Vårt team av kvalifiserte og erfarne elektrikere er opplært til å løse alle elektriske problemer, enten de er små eller store. Vi tilbyr et komplett spekter av elektriske tjenester, inkludert installasjon og reparasjon av elektriske systemer, elektrisk samsvar, installasjon av elektrisk oppvarming, elektrisk renovering.
Yrket som SAP-konsulent

Yrket som SAP-konsulent

Qu’est-ce qu’un consultant SAP Le consultant SAP est un expert dans le progiciel SAP allemand. Ce professionnel est spécialisé dans le progiciel de gestion intégrée conçu par l’entreprise allemande SAP. Cet outil permet aux entreprises clientes de gérer toutes leurs activités en partageant une base de données commune. SAP est par abus de langage le nom utilisé pour désigner un progiciel de gestion intégré développé et commercialisé par l’éditeur de ce produit. Le nom exact du progiciel a été plusieurs fois modifié au fur et à mesure de l’évolution des versions et des plateformes technologiques: R/1 puis R/2; R/3. Quelles sont les missions d’un consultant SAP? Missions du consultant SAP Prêtez l’oreille aux principaux utilisateurs pour évaluer leurs besoins.
HR-administrasjonsprogramvare

HR-administrasjonsprogramvare

Håndter enkelt menneskelige ressurser i bedriften din ved å registrere ansattinformasjon, administrere permisjoner, fravær og arbeidstider, samt følge opp hver av dine medarbeideres utgiftsrapporter.
Revisjon av Prosedyrer

Revisjon av Prosedyrer

Det er viktig å ha effektive og etterfølgende prosedyrer slik at teamene dine og kundene dine blir klar over konsekvensene. Vi er klar over at forholdet mellom kundene dine og deg kan være delikat, men å håpe på å redusere ubetalte fakturaer, fakturere korrekt eller annet med oppfølging av prosedyrer i forkant av kunden, hjelper deg ikke. Vår oppgave er å analysere virksomhetens drift for å avdekke feil og risikoer som kan sette den fastsatte handlingsplanen fra ledelsen av den sekundære regnskapsføringen, og dermed også innkrevingen, i fare. Våre revisjoner må ha et klart mål som er fastsatt sammen, som det vil være mulig å trekke en konklusjon om.
Ekstern Gruppe - Våre Verdiskapende Tjenester

Ekstern Gruppe - Våre Verdiskapende Tjenester

Dette er et nummer som ikke tilhører noen bruker og som brukes til å ringe flere telefoner samtidig.
Engelsk for reiser

Engelsk for reiser

Engelskkurs for reiser er spesielt utformet for reisende som ønsker å mestre grunnleggende engelsk. Med fokus på praktisk samtale og reisevokabular, vil disse kursene hjelpe deg med å navigere enkelt i overlevelsessituasjoner i utlandet. Takket være grunnleggende grammatikk og vanlig uttrykk, vil du være i stand til å snakke lett og forstå engelsk i ulike reisesammenhenger. Disse sesjonene er ideelle for de som ønsker å forbedre engelsken sin for spesifikke turistbehov. Med fokus på muntlig praksis og selvtillit på reise, vil du utvikle de nødvendige ferdighetene for å samhandle med lokalbefolkningen og få mest mulig ut av reisene dine. Gjennom aktiv lytting og essensielle setninger, vil disse kursene gi deg en berikende læringsopplevelse, og forberede deg på å bruke engelsk i dine eventyr i utlandet.
Rask og effektiv flytting for å møte dine akutte behov

Rask og effektiv flytting for å møte dine akutte behov

Rask og effektiv flytting er perfekt for de som trenger å flytte raskt og effektivt. Denne tjenesten er designet for å imøtekomme akutte behov, og tilbyr en rask løsning uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Våre erfarne team jobber hardt for å sikre en smidig og stressfri flytting, selv innen de strammeste tidsrammene. Med vår tjeneste for rask og effektiv flytting kan du være trygg på at eiendelene dine vil bli transportert sikkert og ankomme til destinasjonen i tide. Vi forstår viktigheten av hastighet i visse situasjoner, derfor forplikter vi oss til å tilby en tjeneste som respekterer tidsbegrensningene dine, samtidig som vi opprettholder et høyt nivå av profesjonalitet. Velg vår tjeneste for en rask og pålitelig flytting.
Strategisk IT-ledelse

Strategisk IT-ledelse

IT-revisjon og rådgivningstjenester
Lagerstyring - Nøyaktig Lageroppfølging

Lagerstyring - Nøyaktig Lageroppfølging

Forbedre lagerstyringen med sanntidssporing for å unngå utsolgte varer.
AS Opprettelsessett

AS Opprettelsessett

AS danningssett
Flyplasstransport

Flyplasstransport

Flyplasstransport fra Paris Shuttle Airlines® tilbyr en uovertruffen reiseopplevelse, som kombinerer komfort og sikkerhet. Våre førsteklasses sjåfører er opplært for å sikre en service av høy kvalitet, og sørger for at du ankommer din destinasjon med full trygghet. Enten du skal til flyplassen for en viktig flyvning eller kommer tilbake fra en reise, er vi forpliktet til å gjøre turen din så behagelig som mulig. Vår flyplasstransporttjeneste er designet for å eliminere stresset knyttet til reise. Med en nøye oppmerksomhet på detaljer, sørger vi for at du blir hentet i tide og at reisen din forløper uten problemer. Stol på vårt dedikerte team for å gi deg en luksuriøs og bekymringsfri reiseopplevelse, der hver detalj tas i betraktning for din komfort.
UX Design & Brukergrensesnitt Konsept

UX Design & Brukergrensesnitt Konsept

UX-design er essensielt for å gjøre et nettsted intuitivt og behagelig for brukerne. Vi fokuserer på ergonomi, studier av brukeradferd og navigasjon for å gi den best mulige opplevelsen.
Markedsføringsautomatiseringsløsninger - Rådgivning og integrering

Markedsføringsautomatiseringsløsninger - Rådgivning og integrering

Markentive hjelper deg med å utvikle og implementere din strategi for markedsautomatisering. Takket være markedsautomatisering kan du styrke dine markedsførings- og salgsaktiviteter og effektivt tilpasse teamene dine. Du kan gi veksten din et nytt løft, styre kundeopplevelsen effektivt og automatisk utløse tilpassede kampanjer.
Utleie av møbelheis for privatpersoner og profesjonelle

Utleie av møbelheis for privatpersoner og profesjonelle

WE MOVE stiller sin møbelheis til disposisjon for å lette løfteoperasjoner, spesielt når det gjelder store eller tunge gjenstander. En rask, effektiv og sikker måte å få møblene dine inn og ut uten risiko for skade.
Importtjenester for kontormøbler

Importtjenester for kontormøbler

Opplev bekvemmeligheten av vår omfattende importtjeneste for kontormøbler. Vi håndterer innkjøp, logistikk og levering, og sikrer at du mottar førsteklasses kontormøbler som passer til dine forretningsbehov.
Reiseorganisering - Pakk bagasjen din, vi tar oss av alt!

Reiseorganisering - Pakk bagasjen din, vi tar oss av alt!

Forretningsreiser, utenlandske bedriftsseminarer, teambuilding i utlandet... Det er mange muligheter for å reise. Dra nytte av vår ekspertise innen reiseliv for å designe et eksepsjonelt opphold for deg.
Sikkerhetsrådgivning og Revisjon

Sikkerhetsrådgivning og Revisjon

Identifiser sårbarhetene dine gjennom en sikkerhetsteknisk revisjon / konsultasjon. Forbedre beskyttelsesnivået ditt og reduser risikoen for ondsinnede handlinger.
Møterom

Møterom

Alltid til din disposisjon og lyttende, vårt team organiserer møterom utstyrt etter dine behov: møter, kurs, rekrutteringsøkter, produkt- eller tjenestepresentasjoner... Konfigurasjonen av møterommene utstyrt etter dine behov Ubegrenset Internett-tilgang, fiberoptikk, via WIFI Videoprojektorutstyr, flippover, TV Tilgang til kafé- og avslapningsområder Catering-tjenester (bestilling og levering av bakverk, lunsjbrett) Mottakelse av dine besøkende Bestilling av drosjer Tillegg (vannflasker, notatblokker, penner...) og andre tjenester på forespørsel.
Leie av busser til bedriftsseminarer eller konferanser

Leie av busser til bedriftsseminarer eller konferanser

For å forberede seminarene og kongressene deres på best mulig måte, vil dere selvfølgelig ha behov for transport av høy kvalitet og luksus. Med Autocars de France, enten det er et seminar, en konferanse, en kongress eller en konferanse, vil vårt team med glede transportere gruppen deres og hjelpe dere med prosessene, slik at logistikken for arrangementet deres blir godt tilrettelagt. Faktisk gjør Autocars de France det mulig for medlemmene av gruppen å reise i full trygghet og optimalisere arbeidstiden deres.
Hvitbok Mottak 2020 - Verdsette Mottak for å Dynamisere Kunderelasjoner

Hvitbok Mottak 2020 - Verdsette Mottak for å Dynamisere Kunderelasjoner

Hvitboken ACCUEIL 2020 ble utarbeidet av en arbeidsgruppe bestående av ulike aktører innenfor Mottak. Selskaper, arkitekter, leverandører og referanseorganisasjoner samarbeider om Mottaket for fremtiden. Disse aktørene ønsket å dele sine refleksjoner om trender, strategiske spørsmål, operative verktøy og forklare hvordan de implementerer Mottak i sine virksomheter, til fordel for sine kunder, partnere og medarbeidere. Mottak 2020 er ikke bare en enkel studie om utviklingen av Mottak, det er også en praktisk guide til god forvaltning i dag og i morgen.
Transformere Vedlikehold - Optimalisere Industrielt Vedlikehold, Strebe etter Operasjonell Ekspertise

Transformere Vedlikehold - Optimalisere Industrielt Vedlikehold, Strebe etter Operasjonell Ekspertise

Å øke konkurranseevnen innebærer å redusere kostnadene for industrielt vedlikehold, redusere produksjonstap samt redusere antall driftsstans. Implementere forbedringstiltak som gir kortsiktige gevinster og samarbeide med våre kunder om å håndtere driften deres for å sikre de ønskede resultatene over tid. Dra nytte av rask implementering av velprøvde vedlikeholdsplaner: MAINTENANCE PERFORMANCE tilbyr sine kunder å raskt gå over til optimaliserte praksiser som har vist seg effektive i mange år på tusenvis av lignende utstyr.
Bildeklipping / Nettjenester

Bildeklipping / Nettjenester

Våre tjenester retter seg mot e-handel og ren nettbaserte aktører: - Registrering og behandling av databaser. - Klipping av bilder med penn i Photoshop og andre programmer. - Digitalisering av konkurranser, forespørsel om lojalitetskort, ODR... - Administrasjon/moderasjon av nettsteder og forum.
Ytelsesforbedring

Ytelsesforbedring

Våre ytelsestjenester dekker de ulike fasene av prosjektet: - Den innledende diagnosen (bevisstgjøring av ledelseskomiteer, analyse av nåværende ytelse, forretningsstrategi, vurdering av utfordringer) går foran implementeringen av forbedringsplanen (organisering av tiltak, spesifikasjon og anbud, valg av løsninger og/eller partnere) - Implementeringen av forbedringstiltakene tar form av en spesifikk AMOA-tjeneste, ledsaget av støtte til operasjonelle team og fagopplæring - Utformingen av KPI-er samt oppfølging og måling av ytelse skjer på slutten av syklusen - Tverrgående involverer denne tjenestelinjen reingeniørarbeid av prosesser, implementering og utrulling av Lean management, styring av ytelsesforbedringsplaner samt oppfølging av utfordringer
Dataanalyse

Dataanalyse

Vi hjelper kundene våre med å utnytte kraften i dataene sine fullt ut ved å tilby dem avanserte analysetjenester.
Domiciliering - for å etablere selskapet ditt i Frankrike

Domiciliering - for å etablere selskapet ditt i Frankrike

Ligger i den prestisjetunge byen Paris, tilbyr vi vårt forretningssenter for å etablere din virksomhet i Frankrike. Med en rekke tjenester som vil hjelpe deg å komme i gang enkelt med hjelp fra tospråklige eksperter. En virtuell kontor som vil fjerne hodepinen.
Administrativ Tjeneste

Administrativ Tjeneste

Jeg er her for en skreddersydd tjeneste for å hjelpe deg med dine administrative oppgaver eller ledelse. Jeg hjelper med administrativ ledelse og/eller dine sosiale medier!
PTV xServer - Optimaliser ytelsen til logistikprosessene dine med våre komponenter

PTV xServer - Optimaliser ytelsen til logistikprosessene dine med våre komponenter

Planlegger og administrerer du logistikprosessene dine med programvare og ønsker å øke ytelsen? Ønsker du å legge til funksjoner i programvaren din for bedre å imøtekomme kundenes krav? Integrert i ditt eksisterende system, lar PTV xServer programvarekomponentene deg løse optimaliseringsproblemene dine innen transport og logistikk. Våre profesjonelle API-er dekker et bredt spekter av bruksområder: beregning av ruter for tungtransport, planlegging og optimalisering av ruter, beregning av kjøretider og ankomsttider, administrasjon av salgsstyrken og feltjenester, beregning av bompenger og CO2-utslipp. Øk effektiviteten i logistikprosessene dine ved å integrere PTV xServer programvarekomponentene og oppnå en bærekraftig konkurransefordel. Test våre API-er gratis i 60 dager!