Produkter for business (657)

Elektroniske forretningsdokumentutvekslingsløsninger - Nettjenester

Elektroniske forretningsdokumentutvekslingsløsninger - Nettjenester

eBDX Cloud gir deg en rekke nettjenester: kommunikasjon, oversettelse, validering, arkivering og revisjon. Disse nettjenestene, organisert i Workflow, lar deg nøyaktig møte dine EDI-spesifikasjoner og oppnå den ønskede løsningen. eBDX Cloud integrerer alle internasjonale normer og standarder samt alle kommunikasjonsprotokoller definert i "interoperability charter". Våre tjenester er basert på Amazon Web Service ® (AWS), den ledende leverandøren av skytjenester, noe som sikrer et høyt sikkerhetsnivå. Saas:Amazon Web Services Multi-protokoll kommunikasjon:API, OFTP2, AS2, X400 Multi-standarder & formater:Any to Any Arkivering:Dokument Back-up Rapportering:Revisjonsrapporter
Trekutt papirvekt

Trekutt papirvekt

Design og grafikk i fokus! (Spør om grossistprisen.) Som en edelsten hviler denne treblokken på en av sine sider. Det er et svært grafisk objekt som vil glede de som er kresne og raffinerte. Du kan tilpasse det med et bilde, en logo eller en tekst ved hjelp av vår silketrykkprosess direkte på treet. Oppdag de ulike tilpasningsmulighetene som er tilgjengelige gjennom modellene. Denne enkle modellen har allerede vunnet mange bedrifters hjerter for deres promotering, hvorfor ikke deg? Ref:1018_tre Tilgjengelig i: 4cm, 5cm, 6cm, 8cm, 10cm, 12cm & 15cm
Lanyard Kappin - ARRANGEMENTER OG FESTER

Lanyard Kappin - ARRANGEMENTER OG FESTER

Lanyard i slitesterk polyester, med nakkesikkerhetsutstyr og metallkarabin. Tilgjengelig i et bredt utvalg av livlige farger. Sikkerhetslås Polyester Ref:6102 Varestørrelser og vekt:2 x 50 x 0 cm | 11 gr
Prosjekt- og programledelse - PMP PGMP ITIL

Prosjekt- og programledelse - PMP PGMP ITIL

Prosjekt- og programledelse: Uansett størrelsen på prosjektet eller programmet, har våre team de nøkkelkvalifikasjonene (anerkjent av kundene og støttet av internasjonale sertifiseringer) for å gjennomføre det tildelte oppdraget. Omfanget av intervensjonen dekker studier og beslutningsprosesser frem til gjennomføring, samtidig som vi håndterer aspektene: Innhold, Planlegging, Budsjett, Risiko, Kvalitet, Ressurser, Innkjøp, Kommunikasjon.
En destinasjon for byggefirmaer

En destinasjon for byggefirmaer

Vårt team er spesialisert på å støtte byggevirksomheter: industriell produksjon, bygging, offentlige arbeider, sivilingeniørarbeid...
Leverandørforhandlinger

Leverandørforhandlinger

Tjenesten for leverandørforhandlinger er dedikert til å oppnå de beste kjøpsbetingelsene fra leverandørene. Ved å tilby verktøy for forhandling og evaluering, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å maksimere sine besparelser samtidig som de opprettholder kvaliteten på produkter og tjenester. Bedrifter kan dermed styrke sine relasjoner med leverandørene og sikre en konstant og kvalitetsmessig forsyning. I tillegg hjelper tjenesten for leverandørforhandlinger bedrifter med å optimalisere kostnadene og forbedre lønnsomheten. Denne tjenesten er essensiell for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme sine operasjoner og maksimere sin lønnsomhet. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og posisjon på markedet.
Trehengere - 10 Hvite Boutique Trehengere 44 cm

Trehengere - 10 Hvite Boutique Trehengere 44 cm

En hvit trehengeren, med en størrelse på 44 cm, er tilgjengelig. Denne trehengeren er designet for klær, enten de er for menn eller kvinner. Dens enkle design gjør at den passer inn i alle typer butikker, og gjør den til et tidløst valg. Denne trehengeren passer perfekt til butikker og showrom, men den er også egnet for alle typer klær som jakker, gensere, t-skjorter og mye mer. Denne trehengeren for klær er allsidig og kan brukes til å fremheve ulike artikler i forskjellige sammenhenger.
Utvikling av en solid finansplan - Forretningsplan

Utvikling av en solid finansplan - Forretningsplan

Vi hjelper deg med å utvikle en detaljert finansplan som inkluderer inntektsprognoser, utgifter, kontantstrøm og nøkkelindikatorer for finansiell ytelse. Dette viser den finansielle levedyktigheten til virksomheten din.
Elektriker Poissy for små bedrifter: Hva er hans rolle?

Elektriker Poissy for små bedrifter: Hva er hans rolle?

Fordelene med å installere et intercomsystem med en elektriker i Po - Vi er stolte av å tilby et komplett utvalg av elektriske tjenester til innbyggerne i Poissy og nærliggende kommuner som Carrières-sous-Poissy, Chambourcy, Orgeval og Villennes-sur-Seine. Våre elektrikere er tilgjengelige fra mandag til lørdag, fra kl. 07.00 til 22.00, for å imøtekomme alle dine forespørsel. Som profesjonelle og kvalifiserte elektrikere i Poissy, tilbyr vi en rekke tjenester for å møte dine spesifikke behov. Her er en oversikt over de viktigste oppgavene våre elektrikere i Poissy kan utføre: Rådgivning innen elektrisitet: Våre elektrikere i Poissy er her for å hjelpe deg med å velge de mest passende elektriske løsningene for prosjektene dine, enten det er for en ny bolig, en renovering eller en utvidelse. Installasjon og idriftsettelse av elektrisk oppvarming: For å sikre din komfort, sørger våre elektrikere i Poissy for installasjonen.
Bedriftsløsning - Paris

Bedriftsløsning - Paris

La deg bli kjørt av en privat sjåfør til destinasjonen din Velg våre førsteklasses forretningstjenester. Enten det er for konferanser eller møter med kundene dine, tilbyr JTS en eksepsjonell tjeneste som vil få deg til å komme tilbake. JTS-opplevelsen: En tjeneste av høyeste kvalitet Våre sjåfører, som er pent kledd og høyt kvalifiserte, redefinerer komfort og luksus. Opplev gleden av å reise i en Mercedes E-klasse, omgitt av luksus og komfort. Nyt våre attraktive tilbud og turer i de mest luksuriøse kjøretøyene til fordelaktige priser. Din komfort er vår prioritet! Hvorfor velge JTS som bedriftsjåfør? Flåte av luksusbiler for forretningsmøter, finansielle turer og bedriftsarrangementer. 60 minutters gratis ventetid på flyplasser og 15 minutter på andre steder. Høyt kvalifiserte og profesjonelle sjåfører for en komfortabel og minneverdig reise.
Firmagaver

Firmagaver

Armbånd brodert og laget i Frankrike. Velg på denne siden charmen som skal følge med ditt Meldingsarmbånd (skjell, gyllen hjerte osv.). Dette vil uten tvil minne deg om etikettene sydd på klærne fra barndommen din. Denne lille nostalgiske touchen vil vekke minnene dine og vil garantert falle i smak. Mer enn 200 meldinger for familien din eller dine nærmeste kan oppdages på nettstedet vårt. Og for store anledninger kan du få armbåndene dine tilpasset. MULIGHET FOR Å TILPASSE FARGER OG TEKST Gå til kolleksjonen Armbånd til Tilpasning. For å tilpasse og bestille er det enkelt: du trenger bare å skrive inn teksten du ønsker å få brodert. Deretter velger du fargene på teksten og båndet. Og til slutt, velg ønsket mengde for å vise den endelige prisen. Lengde på armbånd: 25 cm Feste: knute Bånd: Polyester
Regnskapsforberedelse - Bedriftstjenester - Regnskapsforberedelse

Regnskapsforberedelse - Bedriftstjenester - Regnskapsforberedelse

Kvaliteten i forberedelsen av regnskapsdokumenter til din revisor er avgjørende og uunnværlig for produksjonen av regnskapsdokumenter (balanse, resultatregnskap, situasjon) og for alle erklæringer (MVA, skatter...). ADV CONSEILS er her for å etablere en arbeidsmetode og en administrativ organisasjon som har som mål å forberede disse regnskapsdokumentene på en god måte på forhånd. Denne tidkrevende oppgaven krever mye nøyaktighet og oppmerksomhet, men representerer en høy verdi. Med ADV CONSEILS er det slutt på tid brukt på å lete etter nødvendige dokumenter for å opprettholde regnskapet ditt. Gjennom sine tjenester garanterer ADV CONSEILS, med sin erfaring, et mer harmonisk og rolig forhold til din revisor, noe som gjør at han eller hun kan bruke mer tid på å gi deg flere råd og strategier, akkurat det du forventer!
Bedriftsopprettelse - Alterethics bedriftsopprettelsestjenester

Bedriftsopprettelse - Alterethics bedriftsopprettelsestjenester

Alterethic tilbyr deg, gjennom nesten 30 års erfaring med TPE/SME/grupper, en effektiv tverrfaglig tilnærming i støtten til prosjektledere. Medarbeiderne i Alterethic stiller sine tverrfaglige kompetanser til disposisjon for å fremme suksessen til et prosjekt for opprettelse av virksomhet. Prosjektleder Hjelp til opprettelse Innovativt ungt selskap
Bedriftsledelse - Forretningsutvikling

Bedriftsledelse - Forretningsutvikling

Håndtering og utvikling av virksomhet Vi stiller våre eksperter til disposisjon for å støtte deg best mulig i håndteringen og utviklingen av din virksomhet. Vi sikrer håndteringen og utviklingen av din virksomhet Er du leder og har mål om å optimalisere håndteringen av virksomheten din, samt utvikle aktiviteten din generelt? TBP Entrepreneurs tilbyr deg et utvalg av tjenester som kan imøtekomme alle dine behov. Våre tjenester Vi stiller til disposisjon et team bestående av erfarne fagfolk innen flere bransjer.
skreddersydd emballasje - for bedrifter

skreddersydd emballasje - for bedrifter

Vår misjon: design, skapelse og produksjon av skreddersydde emballasjeløsninger. Eske, gaveesker og pakker. Brettede etuier og kommunikasjonsstøtter. POS-materiale og utstillingsstander. Tenkes ut og designes i Paris, våre produkter nyter godt av ekte lokal kompetanse. Våre tre produksjonssentre (Yvelines, Barcelona og Kina) gjør oss i stand til å imøtekomme alle typer produksjon.
NEXUS - ERP Bedriftsledelsessoftware

NEXUS - ERP Bedriftsledelsessoftware

Vi har utviklet en nettapplikasjon (NEXUS) for ledelse som inkluderer alle de essensielle funksjonene for å drive virksomheten din. Forskjellen fra våre konkurrenter er at vi kan tilpasse den 100% til din aktivitet.
Bedriftstelefoni

Bedriftstelefoni

Optimaliser bedriftskommunikasjonen din med våre ubegrensede abonnementer uten skjulte kostnader, ingen bindingstid og ingen installasjonsavgifter. Dra nytte av alle funksjonene til et profesjonelt telefonsystem: interne linjer, samtaleoverføring, IVR-meny, tilpassede talebeskjeder, talepost, ringegruppe.. Tildel internasjonale numre. Styrk kundeforholdet med CRM: klikk for å ringe, import av prospektlister, oppdatering av kundekort, samtalehistorikk, kvalifisering, notater, sending av e-post og SMS. Analyser agentenes ytelse med samtaleopptak, overvåking og statistikk.
Bedriftsløsninger

Bedriftsløsninger

Vi tilbyr en komplett tjeneste for bedrifter Enten du er en liten bedrift eller en stor gruppe, tilbyr ALLO VTC ROISSY CDG tilpassede løsninger for å organisere og overvåke reisebehovene til dine ansatte over hele Frankrike. For dine forretningsreiser I dag tilbyr vi et nytt perspektiv på dine forretningsreiser. Basert på et forhold bygget på tillit og ekspertise, stiller vi til disposisjon en skreddersydd tjeneste tilpasset dine behov. For et bedriftsarrangement Planlegger selskapet ditt å organisere et arrangement? Ta kontakt med våre tjenester for Privat Sjåfør. Vi planlegger og organiserer alle overføringer og tilgjengelighet for dine ansatte eller kunder. Dra nytte av våre ''Business solution'' priser med en VTC-sjåfør spesielt utdannet for denne funksjonen. Fordelene med ''BUSINESS SOLUTION'' Krev en tjeneste av høy kvalitet
Skreddersydd Bedriftsnettapp

Skreddersydd Bedriftsnettapp

En skreddersydd webapplikasjon er en programvare utviklet spesifikt for å møte de spesifikke behovene til en bedrift, en organisasjon eller en enkeltperson. I motsetning til generiske eller forhåndslagde webapplikasjoner, er en skreddersydd webapplikasjon designet og utviklet basert på dine krav. Du sikrer deg en tilpasset løsning som kan tilpasses utviklingen av din bedrift.
Metallskap - Garderobeskap for Bedrifter og Fellesområder

Metallskap - Garderobeskap for Bedrifter og Fellesområder

Utstyr dine fellesområder med våre metallskap, for rene eller skitne industrier, flere kasser, L-formede, modulære... Mange modeller er tilgjengelige! Må du utstyre garderobene i din bedrift, et idrettssenter, en offentlig institusjon? Tap France tilbyr på sin e-handelsplattform www.tap-shop.fr et bredt utvalg av garderobeskap som kan tilpasses alle krav. Vet du ikke hvilket garderobeskap du skal velge? Våre tekniske team står til din disposisjon, og på forespørsel vil en av våre medarbeidere besøke deg på stedet og bli din unike kontakt fra starten av utstyrsprosjektet ditt til levering. Vi tilbyr også installasjon av garderobene dine av vårt monteringslag. Ikke nøl lenger og gjør som mange kunder: velg kvaliteten på produktene og tjenestene fra Tap France!
Bedrifts- og lederdatabaser USA - Frankrike - Bedrifts- og lederinformasjon USA, Frankrike, Europa

Bedrifts- og lederdatabaser USA - Frankrike - Bedrifts- og lederinformasjon USA, Frankrike, Europa

Kvalifiserte B2B-databaser om selskaper og ledere etter bransjer og funksjoner. Telefonkontakter og e-poster. B2C-databaser - Databaser i USA, Frankrike, Tyskland, Europa, Asia, Russland E-poster, ledere, NAF-, SIC-, NACE-klassifiseringer, finansielle og markedsføringsinformasjoner.
Bedriftsutskrift - Utskrift

Bedriftsutskrift - Utskrift

Presse HP Indigo 7800 Nytt UPGRADE 7600 > 7800 Spesielle utskriftsfunksjoner Skriv ut på syntetiske medier og plastkort takket være den eksklusive One Shot fargeavsetningsteknologien. Skriv ut med relieffeffekter og preging på pressen for å redusere kostnadene sammenlignet med konvensjonelle metoder. Hvordan dra nytte av denne pressen Den unike One Shot Color-teknologien gjør det mulig å skrive ut på syntetiske materialer, lerret, lentikulære medier, plast adgangskort og andre spesialiserte applikasjoner. Bredt utvalg av medier Kompatibel med mer enn 2 800 medier, gjør pressen det mulig å tilby unike jobber, på mørke, transparente, metalliske medier, samt på resirkulerte, syntetiske og lentikulære medier, samt på papp for esker. Skriv ut på tykke medier opptil 400 g/m²
Hvorfor outsource administrativ ledelse - Outsourcing, et konkurransefortrinn for din bedrift

Hvorfor outsource administrativ ledelse - Outsourcing, et konkurransefortrinn for din bedrift

Ved å outsource en del eller hele din administrative forvaltning: • frigjør du deg fra tidkrevende oppgaver som hindrer utviklingen din • du kan bruke mer tid på å utvikle kundebasen din, og dermed øke omsetningen • du optimaliserer tiden din for å fokusere på nye aktiviteter som direkte genererer inntekter Finansielle gevinster: • Ingen ansettelsesutgifter, sosiale avgifter eller andre kostnader knyttet til ansatte • Billigere enn en midlertidig ansettelse eller vikar • Kontroll over budsjettet ditt Reaktivitet, fleksibilitet og smidighet: • Ingen rekrutteringsprosedyrer, ansettelsesformaliteter eller personalforvaltning • Tjenester tilpasset dine behov: noen timer per dag, uke eller måned. Engangs- eller faste oppdrag. Ingen tidsbegrensninger • På stedet eller hjemmefra
Støtte til Bedriftsleder - Ledelseskontroll

Støtte til Bedriftsleder - Ledelseskontroll

-Etablering av budsjett og kontroll av ledelse; -Etablering av forretningsplan og finansieringsplan; -Finansiell analyse og oppfølging av likviditet; -Assistanse til bedriftskomiteer; -Rådgivning innen IT; -Rådgivning innen ledelse; -Rådgivning om bærekraftig utvikling; -Juridisk rådgivning relatert til virksomheten.
Integral Print din visittkortprinter - TRYKKERI

Integral Print din visittkortprinter - TRYKKERI

Visittkortet, dette trykte markedsføringsverktøyet i liten størrelse, er uunnværlig for enhver entreprenør. Det har som mål å promotere en aktivitet, et selskap eller tjenester, og brukes av alle som ønsker å bli kjent og som ønsker å utvide sitt profesjonelle nettverk. Visittkortet kan deles ut etter hver samtale, og det lille formatet gir det fordelen av å kunne glides inn overalt. Trykking av visittkort hos Intégral Print er et essensielt kommunikasjonsmiddel, som gjør det mulig å gi et godt inntrykk når det er godt utført.
Forretningsunivers

Forretningsunivers

Kvaliteten på arbeidslivet er en prioritet for bedrifter, og for medarbeiderne som tilbringer en stor del av tiden sin på kontoret. La oss ikke glemme at lønnsomheten ligger i velværet til disse ansatte, og kontorene fungerer også som et vindu til selskapet, da de reflekterer dets verdier og prinsipper. Butikker må tilby en opplevelse som både er visuell og sensorisk for å tiltrekke seg kunder og øke salget; en kunde som føler seg bra, er en kunde som kjøper. Nomos Universe vurderer alle disse aspektene og støtter deg i gjennomføringen av prosjektene dine.
Kontantforskudd for frilansere og små bedrifter

Kontantforskudd for frilansere og små bedrifter

En enkel og rask løsning for å få kontroll på likviditeten din. Over 2000 selvstendige har allerede stolt på Mansa. Slutt på likviditetsproblemer! 1/ Fyll hullene i likviditeten din hvis oppdragene eller faktureringen er spredt 2/ Motta et forskudd innen 48 timer og vent ikke lenger på at kundene betaler fakturaene dine
Juridisk oversettelse - Forretningsrett

Juridisk oversettelse - Forretningsrett

Tildeling Forespørsel Dommene, notater Avgjørelser
Engelsk trening for bedrifter - Engelsk kurs for bedrifter

Engelsk trening for bedrifter - Engelsk kurs for bedrifter

Beherskelse av engelsk er en fordel som styrker bedrifters internasjonale ambisjoner, uansett størrelse og bransje. Hos MEANZ gir vi ansatte og bedriftsledere muligheten til å utvikle seg i sitt eget tempo, og ikke minst å få opplæring som er tilpasset deres profesjonelle behov. MEANZ kan tilby flere engelskkurs for bedrifter, enten i våre lokaler, i et senter, eller til og med på avstand via videokonferanse.
Profesjonell Flytting / Bedriftstransport

Profesjonell Flytting / Bedriftstransport

Ja, Déménager tar seg av å flytte datastasjonene dine, arkivene dine, kontorene dine, ...