Produkter for business (169)

Bedriftsstruktur - Forretningsplan - Opprettelse av selskaper

Bedriftsstruktur - Forretningsplan - Opprettelse av selskaper

Youcall International hjelper deg med alle prosesser for å realisere dine forretningsambisjoner. "Du har en idé, et prosjekt, en ambisjon. Sammen gjør vi din bedrift til en realitet" - Akselerering av vekst: ved å optimalisere hvert steg av prosjektet ditt - Sikker strategi: ved å ta beslutninger basert på grundig analyse. - Forenklet tilgang til finansiering: takket være grundig forberedelse og tilpassede strategier. Med omfattende støtte og kontinuerlig hjelp, hjelper jeg deg med å omforme din visjon til håndgripelig suksess
INCI-registrering til PCPC

INCI-registrering til PCPC

Å ha et internasjonalt nomenklatur for kosmetiske ingredienser (INCI) navn for hver ingrediens er absolutt obligatorisk for hvert personlig pleieprodukt, slik at kundene kan identifisere produktets innhold før de foretar et kjøp. Det kan imidlertid skje at du bruker en ingrediens som er så unik, sjelden eller hentet fra avsidesliggende steder at den ennå ikke har et internasjonalt nomenklatur for kosmetiske ingredienser navn. I så fall, for å kunne bruke den i et produkt i Europa eller Storbritannia, må den registreres via Personal Care Products Council. Ved å gå gjennom søknadsprosessen med PCPC, vil en ingrediens motta et unikt INCI-navn som systematisk genereres og internasjonalt identifiseres. La våre eksperter veilede deg gjennom denne prosessen og optimalisere sjansene dine for at det nye INCI-navnet blir godkjent.
Nettstedopprettelse: Vitrineside - Presentasjonsnettsted for aktiviteter, bedrifter

Nettstedopprettelse: Vitrineside - Presentasjonsnettsted for aktiviteter, bedrifter

4 til 6 sider, WordPress-nettsted, Mobilvennlig, Kontaktformular, Google Analytics, Google Map, SEO-optimalisering, Tilpasset webdesign, Sosiale medier-ikoner
VÅRE BEDRIFTSTJENESTER

VÅRE BEDRIFTSTJENESTER

Basert på et forhåndsmøte, en befaring av lokalene og identifisering av oppgavene som skal utføres, tilbyr vi tjenestene til vårt personale direkte hos deg. Uansett hvilken aktivitet du driver med, har våre tilgjengelige arbeidere de nødvendige tilpasnings- og integreringsevner for å bli en del av teamet ditt, noe som er en garanti for pålitelighet. Pålitelighet og fleksibilitet nøklene til suksess Vi gir råd og støtte gjennom hele prosessen med å ta imot og/eller ansette vårt personale. Vi tilbyr også administrativ hjelp til håndtering av bonuser og tilskudd, samt tilrettelegging av arbeidsplassen for å imøtekomme en person med nedsatt funksjonsevne.
Fotografering - Fremhev bedriften din

Fotografering - Fremhev bedriften din

Vi fanger profesjonelle bilder som fremhever din bedrift, produkter eller arrangementer, ved å bruke kreative fotografiteknikker og toppmoderne utstyr.
UK - EUROPA Forretningskonsulenttjenester

UK - EUROPA Forretningskonsulenttjenester

Hjelpe selskaper i Storbritannia med å etablere et distribusjonssenter innenfor Den europeiske union med mål om å forenkle distribusjonen av bestillingene til og fra deres EU-kunder. Tjenesten: Jeg tilbyr fra et sentralt servicested en omdirigeringstjeneste, ommerking av pakkene som ankommer fra Storbritannia og videresending av disse med de riktige dokumentene til kundene i Den europeiske union, slik at det ikke er nødvendig for hvert selskap å ha sitt eget lager i Den europeiske union. Og tar hånd om momsrapportering, lokale avgifter og skatter.
Forretningsplan - Coaching

Forretningsplan - Coaching

Utvikling av en solid finansplan Vi hjelper deg med å utvikle en detaljert finansplan som inkluderer inntektsprognoser, utgifter, kontantstrøm og nøkkeltall for finansiell ytelse. Dette viser den finansielle levedyktigheten til virksomheten din. Fremheving av ditt unike verdiforslag Vi fremhever de unike aspektene ved virksomheten din, som ditt verdiforslag, konkurransefortrinn og nøkkeldifferensierere, for å vise hvordan virksomheten din er attraktiv for investorer eller potensielle partnere.
Dobbelt-sidede visittkort

Dobbelt-sidede visittkort

Takket være vårt utvalg av størrelser, papir og stiler, vil du garantert finne en løsning som passer for deg og ditt merke. Våre dobbeltsidige visittkort er en enkel og personlig måte å knytte kontakt med kundene på en mer oppmerksom måte enn gjennom e-post eller sosiale medier. Gi kundene dine den tiden og kvaliteten de fortjener med profesjonelle og rimelige dobbeltsidige visittkort.
Din Forretningslounge - Betjente Kontorer

Din Forretningslounge - Betjente Kontorer

+44 203 205 7100 One Mayfair Place London OPPLEV SERVCORP FORSKJELLEN NÅ Nivå 1, Devonshire House One Mayfair Place Mayfair W1J 8AJ Storbritannia T +44 203 205 7100 F +44 203 205 7150
Avkastning på Investering - Forretningsintelligens

Avkastning på Investering - Forretningsintelligens

Avkastning på investering Mål kostnadene og inntektene fra aktivitetene dine, menneskelige og materielle ressurser.
WebStart Hosting: Pålitelige løsninger for små bedrifter

WebStart Hosting: Pålitelige løsninger for små bedrifter

WebStart-planen er ideell for små bedrifter og personlige nettsteder. Den tilbyr pålitelig ytelse, forbedret sikkerhet, og teknisk støtte 24/7, til en konkurransedyktig pris. Host nettstedet ditt med StrictlyHosting.be og sikre en stabil og sikker online tilstedeværelse.
Internasjonal Forretning - De 11 Avdelingene

Internasjonal Forretning - De 11 Avdelingene

Den sunne ambisjonen til TRBA resulterte i opprettelsen av et datterselskap i Frankrike. På denne måten utvider vi vårt rekkevidde utenfor våre nasjonale grenser. Vi er alltid nær byggeplassene deres. Den operative siden av vårt franske datterselskap TRBA SAS, som ligger i industrisonen Douai-Dorignies, er en viktig ressurs for å koordinere og utføre arbeidet deres.
Bedriftskontor

Bedriftskontor

CERES hjelper deg med oppstarten av din nye virksomhet. Fokuser på din forretning, la oss ta oss av det administrative. Gjennom våre tjenester ved BEDRIFTSKONTOR, vil vi hjelpe deg med: - Å starte din virksomhet som enkeltperson - Å etablere ditt selskap - Å velge en juridisk form for din virksomhet - Å gjøre en sammenligning mellom selvstendig næringsdrivende og ansatt - Å gi grunnleggende ledelseskompetanse - Å gi faglig kunnskap - Å bestemme hvilken type tillegg eller hovedaktivitet - Å søke om et organisasjonsnummer - Å søke om tillatelser - Å skaffe deg utdrag fra Enhetsregisteret - Å søke om et momsnummer - Å bli tilknyttet en sosialforsikringskasse
Forretnings-, industri- og tjenesteforhold - Knytte fransktalende partnere

Forretnings-, industri- og tjenesteforhold - Knytte fransktalende partnere

Vår plattform har som mål å koble profesjonelle tjenesteleverandører som er aktive innen industri, handel og tjenester: kunder som leter etter leverandører og leverandører som leter etter kunder.
Utleie av møterom med restaurant og kafé - Utleie av rom for bedrifter og fagfolk

Utleie av møterom med restaurant og kafé - Utleie av rom for bedrifter og fagfolk

Spiserom-kafé åpen for alle og cateringservice drevet av Gate Four, som tilbyr: Hver morgen, en frokost Hver middag, forskjellige retter som: dagens rett, varm pai med salat, kjøttboller med tomatsaus, diverse salater, smørbrød,… Barområde med vin, øl, brus, kaffe,… Tilgjengelighet for personer med nedsatt mobilitet Ligger i første etasje.
Back Office-håndtering av din virksomhet

Back Office-håndtering av din virksomhet

Sjekk tilgjengeligheten vår og bestill datoen og tiden som passer deg.
Skreddersydd Forretningsledelse

Skreddersydd Forretningsledelse

- Kunde-, Prospekt-, Leverandør-, Kontaktperson- og Transportørfiler - Artikkelfiler, Håndtering av størrelser/farger, Relaterte og sammensatte artikler - Familier, Underfamilier, Enheter - Betalingsmetoder, Betalingsbetingelser, MVA-koder - Håndtering av serienumre og partier, Strekkoder - Registrering: Tilbud/Anbud, Bestillinger, Leveringsdokumenter, Fakturaer, Pro-forma - Salgspunkt, Kasse, Etter-salgstjeneste (SAV), CRM (Kundeoppfølging) - Lagerstyring, Inventar, Lagerbevegelser, Verdsetting - Prishåndtering, Enkle eller fler-kriterie rabatter, Kampanjer, Salg - Prislister, Kataloger, Import av leverandørpriser - Håndtering av lojalitetskort, Gavekort - Håndtering av ruter, Påminnelser, Abonnementsadministrasjon - Brukeradministrasjon, Håndtering av selgere/teknikere - Diverse statistikker, Omsetning, Prognoser - Prospektering, Markedsføringsverktøy, E-postmarkedsføring, Reklamekampanjer - Verktøy: Sending av e-poster, SMS, Eksport, Rettigheter
Formule Asbl

Formule Asbl

Domiciladresse Besøkende/kunder/gjester Håndtering av posten din Mottak av pakker/anbefalt (Tilbudet er kun for ideelle organisasjoner) Lagre dokumentene dine trygt på stedet. Tilgang til våre fellesområder og co-working. VELG DENNE LØSNINGEN
Lede, men ikke alene

Lede, men ikke alene

Hvordan delegere, hva delegere? Hvordan implementere former for delt styring. La deg inspirere av smidige eller sociokratiske bevegelser for å energisere driften uten å miste fokus på målet!
Intervju i The Banker - INTIX @ Financial Times / The Banker

Intervju i The Banker - INTIX @ Financial Times / The Banker

Oppdag intervjuet med INTIX CMO André Casterman av Joy Macknight, redaktør for transaksjonsbank og teknologi i The Banker – Financial Times.
Trykking av dine reklame materialer

Trykking av dine reklame materialer

Trykk på ulike medier av annonsene og reklamen dine på kortest mulig tid.
Distribusjonsløsninger

Distribusjonsløsninger

Implikasjoner i forsyningskjeden for støtte til COVID-19-vaksinasjon
Flat Inntrykk Nord i Frankrike

Flat Inntrykk Nord i Frankrike

Som leder i Wallonia og Brussel innen flate trykking, er Imprimerie Bietlot lokalisert i Charleroi. Vi representerer for hver kunde, nåværende eller fremtidig, en pålitelig partner hvor den tekniske kompetansen, effektiv organisering og filosofien om total kvalitet er de beste garantiene for et samarbeid preget av tillit og bærekraft. Vi har i mange år hatt en trofast og eklektisk kundebase for hvilken vi utfører et imponerende volum av arbeider. Vi har kjente kunder som spesialiserer seg innen en rekke bransjer som telekommunikasjon, medisin, sanitær, bilindustri,... men også europeiske organer, ulike føderale departementer, Region Wallonia, den franske fellesskap og belgiske og utenlandske forlag.
Seminarrom - Work Dubuisson

Seminarrom - Work Dubuisson

Oppdag seminarrommene til Brasserie Dubuisson. En immersiv reise der forretninger, vennlighet og øl møtes for å tilby en unik og optimal arbeidsopplevelse. Den eldste bryggeriet i Wallonia gir deg en idyllisk ramme for dine profesjonelle arrangementer. Brasserie Dubuisson, kjent for sine verdensberømte øl og sin lang levetid, åpnet i 2024 sine seminarrom over Château de Ghyssegnies, der historien til Brasserie Dubuisson begynte. Modularitet og allsidighet i sentrum av tilbudet. Seminarrommene er designet for å tilby stor modularitet og tilpasningsevne til alle typer arrangementer: enten det er for et møte, en workshop, eller en mottakelse. Kapasiteten varierer, fra Dubuisson-rommet for et privat møte med 10 kolleger til Pêche Mel’Bush-rommet for en bedriftspresentasjon med 100 gjester. For større arrangementer kan rommene kombineres for å øke kapasiteten. En utendørs terrasse er også tilgjengelig for å nyte den omkringliggende grønne rammen. Den teknologiske installasjonen er i toppklasse: interaktive skjermer, videokonferansesystemer, kvalitetslyd, … Seminarrommene inngår i et komplett tilbud av aktiviteter. Du kan nyte en guidet tur i bryggeriet, oppdage det interaktive museet Beerstorium, delta i et escape-game eller smake på de ikoniske ølene fra bryggeriet. Cateringen som tilbys i rommene fremhever de autentiske smakene fra lokal og bryggerikjøkken. Du kan velge fra menyen det tilbudet som passer best til ditt arrangement. For mer uformelle øyeblikk kan en del av tavernaen i bryggeriet bli privatisert. Tilgangen er enkel og rask via motorveiene, et stort parkeringsområde og ladestasjoner for elektriske biler er tilgjengelig for deg. "Øl"-opplevelsen i fokus. Konseptet hviler på kombinasjonen av autentisiteten til stedet og vennligheten til det fremste produktet fra Brasserie Dubuisson: øl. Hvert rom er nøye utformet for å gjenspeile det unike universet av ølene, og gir dermed en arbeidsopplevelse uten sidestykke for organiseringen av dine arrangementer. Avslutningsvis: Brasserie Dubuisson ønsker å modernisere bedriftsseminarer ved å tilby rom som er både elegante, funksjonelle og gjennomsyret av historie. En unik anledning til å organisere dine profesjonelle arrangementer samtidig som du tar del i det eksepsjonelle arven fra den eldste bryggeriet i Wallonia.
Teknisk assistanse

Teknisk assistanse

Erfaren IT-tjenesteleverandør, og vi er her for å hjelpe deg med alle dine IT-utfordringer. Vi kan utføre reparasjoner eller diagnostikk direkte på avstand, og om nødvendig kommer vi hjem til deg for å tilby raske og effektive løsninger. Tjenester som tilbys: • Reparasjon og vedlikehold av datamaskiner (PC, Laptop og Mac) • Installasjon og konfigurasjon av programvare • Fjerning av virus og skadelig programvare • Sikkerhetskopiering og gjenoppretting av data • Konfigurasjon av nettverk og Wi-Fi • Rådgivning ved kjøp av IT-utstyr • Teknisk støtte • Oppretting av nettside • Oppretting av en komplett infrastruktur
Industrielle og kommersielle rengjøringstjenester

Industrielle og kommersielle rengjøringstjenester

Castle Land SRL tilbyr profesjonelle tjenester innen industriell og kommersiell rengjøring tilpasset bedrifter i alle størrelser. Våre erfarne team utfører generell rengjøring, kontorvedlikehold, vindusvask og desinfisering av arbeidsområder. Våre tjenester garanterer et rent og sunt miljø, samtidig som vi overholder sikkerhets- og hygienestandarder. Våre skreddersydde tjenester er rettet mot bedrifter, offentlige institusjoner og kommersielle bygninger, med et konstant fokus på kvalitet og kundetilfredshet.
Investering - Investerings- og prosjektkatalog

Investering - Investerings- og prosjektkatalog

Leter du etter midler til prosjektene dine? Vi er pålitelige og seriøse når det gjelder å tilby midler til dine klare prosjekter på moderate vilkår. Vi kan også koble deg til private investorer med stor økonomisk kapasitet til å finansiere dine kapitalintensive prosjekter og et bredt spekter av finansiering. Vi utsteder også finansielle instrumenter som KREDITTVERSIKT, BANKGARANTI OSV.
Skipr

Skipr

Skipr er en mobilitetsløsning i SaaS-modus for profesjonelle. Vi gjør det mulig for våre kunder og brukere å administrere, planlegge, reservere og betale for sin mobilitet. Fra kjøp av togbillett, til låsing av en delt sykkel, samt betaling av drivstoff og parkering, er Skipr din sentraliserte mobilitetsløsning fra start til slutt. Vi gir bedrifter muligheten til å tilby smart mobilitet til sine ansatte: › Et sentralisert tilgang til alle relevante mobilitetsløsninger › En samlet faktura, som reduserer den administrative byrden, inkludert momsrefusjon › Håndtering av retningslinjer på ansattnivå › Strukturerte rapporter og omfattende data om mobilitet. (f.eks. CO2-rapport)
Cisco Catalyst Access 9800-40 - Cisco Trådløst Nettverk

Cisco Catalyst Access 9800-40 - Cisco Trådløst Nettverk

De trådløse kontrollerne i Cisco Catalyst 9800-serien bygger på de tre søylene for nettverksutmerkelser - alltid aktive, sikre og distribuerte hvor som helst - som styrker nettverket ved å tilby den beste trådløse opplevelsen uten kompromisser, samtidig som de sparer tid og penger. Cisco Catalyst 9800-40 er en fast trådløs kontroller for mellomstore og store bedrifter. Den er rik på funksjoner og klar til å støtte dine kritiske operasjoner og transformere brukeropplevelsen. Sikre enhetene og brukerne med Cisco Catalyst 9800-40 trådløs kontroller. Den trådløse infrastrukturen blir den sterkeste første forsvarslinjen med ETA og SD-Access. Kontrolleren har innebygd sikkerhet: sikker oppstart, kjørebeskyttelse, bilde-signering, integritetskontroll og autentisitet av maskinvare. Ciscos avanserte trådløse inntrengingsforebyggingssystem (aWIPS) er en sikkerhetsløsning. Maks antall tilgangspunkter: opptil 2000 Maks antall klienter: 32000 Maks hastighet: opptil 40 Gbps
Logo Opprettelse - Unik og skreddersydd logo design for engasjerte merker

Logo Opprettelse - Unik og skreddersydd logo design for engasjerte merker

Vår logo-design tjeneste tilbyr en distinkt og minneverdig visuell identitet, som er essensiell for å skille seg ut i dagens digitale univers. Vi forstår viktigheten av en sammenhengende merkevarebygging, og vi er forpliktet til å gjøre din visjon til virkelighet. Vår kreative prosess begynner med en grundig analyse av dine verdier, målgruppen din og din bransje for å sikre at logoen din effektivt kommuniserer essensen av merkevaren din. Med en kombinasjon av kreativitet, merkevarestrategi og de nyeste designtrendene, leverer teamet vårt tilpassede, adaptive logoer som er klare for alle medier, fra digitalt til trykk. Velg vår logo-design tjeneste og gi din merkevareidentitet en ny dimensjon.