Produkter for bafa lav aksel mad (7)

Base FI 40 - ITAS – Stige- og Arbeidsplattformsystem

Base FI 40 - ITAS – Stige- og Arbeidsplattformsystem

Forbindelsene for rør i støpt aluminium fra ITAS gjør det mulig å koble sammen rør som er kuttet til ønsket lengde, ved hjelp av en enkel innsettingsmekanisme. Det er ikke nødvendig med noen etterfølgende bearbeidingsprosess, noe som reduserer monteringsarbeidet til et minimum. En intern spennmekanisme og stramming av spesielle festeskruer sikrer en kraftoverføringsforbindelse og en sammenkobling med glatte overganger i konturene, som ikke bare føles behagelig å ta på, men også bidrar til sikkerheten ved å unngå mulige skader fra hekter. Resultatet er et enkelt og stabilt system som oppfyller alle sikkerhetsdirektiver. Materiale: aluminium Dimensjoner: 40 Vekt: 487
Trommelbrems SN-B10

Trommelbrems SN-B10

med eksenter for Eldro-enheter med C-fjær
TOK Koblingssystem - TOK Koblingssystem Høyt Elastisk Koblingsaksel for Testbenker

TOK Koblingssystem - TOK Koblingssystem Høyt Elastisk Koblingsaksel for Testbenker

TOK Kupplingssystem * Elementer med forskjellige torsjonsfjærstivheter tilgjengelig * Egnet for høye omdreiningstall * Tilpasning til flenser etter DIN eller SAE eller etter spesifikasjon * Selvjusterende, spill- og vedlikeholdsfri * Reduksjon av torsjonsfjærstivhet mulig ved bruk av 2 elementer * Kompensering for aksial-, radial- og vinkelavvik * Lettvektsdesign ved bruk av høystyrke aluminium * Variable installasjonslengder gjennom flyttbare mellomaksler, fritt pluggbare * Bruk (avhengig av applikasjon) opp til TKN Type: Elastisk Produktapplikasjon: For aksler, for kraftoverføringer Andre egenskaper: Spillfrie, aksel-nave-forbindelser Feste: Flens, sylinder
TAS FKH Flenskoblinger - Hydrauliske Aksel-/Flenskoblinger

TAS FKH Flenskoblinger - Hydrauliske Aksel-/Flenskoblinger

Hovedfunksjonen til en hydraulisk langekobling (heretter kalt FKH) er den sikre tilkoblingen av to aksler. For eksempel mellom en drivaksel og en transmisjonsaksel. FKH produserer en stiv og backlash-fri forbindelse mellom akslene. Denne forbindelsen brukes hovedsakelig til å overføre dreiemoment, men kan også absorbere bøyningsmomenter. FKH er plassert i kraftstrømmen. Den installeres ved å skyve FKH-en på akselen og deretter stramme det hydrauliske systemet. Ved å bruke koniske flater reduseres indre diameter, og det radiale trykket bygges opp. Etter at FKH-en er klemmet, vil den bli låst mekanisk, og det hydrauliske trykket fjernes. På grunn av denne enkle tilnærmingen er FKH egnet for repetitive klemoperasjoner. Fordeler med FKH: • høy overførbar dreiemoment og bøyningsmomenter (høy friksjon) • applikasjonsspesifikk design/tilpasning • enkel montering og justering på grunn av klaring • relativt lavt trykk (lukket system) • veldig rask...
MALINGSMASKIN GMA 4500

MALINGSMASKIN GMA 4500

Miksercomputer for 99 forskjellige blandinger med hver 99 komponenter Utstyrsdetailler for GMA-serien i et blikk: - Miksercomputer for 99 forskjellige blandinger med hver 99 komponenter - Beholder for flytende komponenter - Beholder for faste komponenter i VA for sekkevarer - Tilbakeslagsventiler for sikring av blæseren - Filtersystem med 12 patroner. Rengjøring skjer via pneumatiske ventiler - Vakuum- og trykkmanometer - Hammerverk med 72 Widia-belagte hamre med sikt ramme for trådsikter i 10 forskjellige størrelser - Hoveddrift via 8 kilebelter for trekkere med 1000 PTO - Vertikal tvangsmikser med en 400 mm skrue - Magnet i avsugkanalen for separering av metallpartikler
TOK Koblingssystem - TOK Høy Elastisitet Koblingsakssystem for Testbenker

TOK Koblingssystem - TOK Høy Elastisitet Koblingsakssystem for Testbenker

TOK koblingssystem * Elementene kan leveres med forskjellige torsjonsmotstander * Egnet for de høyeste hastigheter * Tilpasning til flensen i henhold til DIN eller SAE eller i henhold til spesifikasjoner * Selvsentrerende, uten spill og uten behov for vedlikehold * Reduksjon av torsjonsmotstanden ved bruk av 2 elementer * Kompensasjon for aksiale, radiale og vinkelmessige forskyvninger * Lett konstruksjon takket være bruk av høystyrk aluminium * Variable byggelengder takket være muligheten for å skyve mellomaksler, fritt koble sammen * Bruk (avhengig av applikasjonen) opp til TKN Type: Fleksibel Forventet bruk: For aksel, for maritim overføring Andre egenskaper: Uten tilbakeslag, akselhus Feste type: Flens, mansjett
IPA 3 - Industriell Buffer

IPA 3 - Industriell Buffer

Hovedfunksjonen til en friksjonsfjær er demping / absorpsjon av innført energi. En friksjonsfjær består av lukkede ytre og indre ringer som griper inn i hverandre med sine koniske overflater. Som et resultat av den innførte energien aksialt, blir de ytre og indre ringene på de koniske overflatene forskjøvet fra hverandre slik at fjærkolonnen forkortes. Dette medfører at de ytre ringene strekkes og de indre ringene reduseres i diameter. Som et resultat av friksjonen som oppstår på de koniske overflatene, blir den innførte energien absorbert og omdannet til varme som må fjernes. Resonanseffekter blir fullstendig undertrykt.