Produkter for alesar-gruppen (8)

Teknisk Støtte Tjenester

Teknisk Støtte Tjenester

Den tekniske supporttjenesten til Assis.Ter. Tech Solutions tilbyr vedlikehold og assistanse, både på stedet og eksternt, for alle maskiner som er solgt og installert. Vårt team av kvalifiserte teknikere er tilgjengelig for å rykke ut innen 48 timer etter mottak av meldingen, og garanterer målrettede og nøyaktige løsninger for rask gjenoppretting av maskinene. Tjenestene inkluderer aktiv teknisk support 24/7, installasjon, feilsøking og rådgivning for oppgradering eller tilpasning av eksisterende systemer. Takket være denne omfattende tekniske støtten kan bedrifter sikre lang levetid og effektivitet for sine maskiner, og dermed forbedre sine operative evner generelt. Blant spesialiseringene til Assis.Ter. Tech Solutions inngår også intervensjon på industrielle laser kuttemaskiner, for hvilke vi tilbyr profesjonelle reparasjoner og målrettede tekniske løsninger. Med over tretti års erfaring er vi pålitelige leverandører av industrielle artikler og assistanse for industrier av alle størrelser. Våre teknikere håndterer mekaniske, elektriske og termohydrauliske feil og utfører funksjonstester på alle maskiner etter hver reparasjon eller installasjon. For situasjoner som ikke krever fysisk intervensjon, tilbyr vi rådgivning eksternt via telefon- og telematisk support, med kvalifisert personale alltid tilgjengelig.
Tolkning av gruppekomiteer - Tolkning av gruppekomiteer

Tolkning av gruppekomiteer - Tolkning av gruppekomiteer

Den sosiale dialogen i en bedrift med datterselskaper utenfor Frankrike – og dermed ansatte med forskjellige nasjonaliteter – er en delikat kommunikasjonsøvelse. Forhandlingene innen en CGE krever etablering av et ekte språklig partnerskap, et område der Alto International har lang erfaring. Våre tolker, oversettere og teknikere sørger for den komplekse organiseringen av disse arrangementene og garanterer regelmessigheten og flyten i utvekslingen mellom de ulike aktørene, fra ledelsen til de ansatte.
Returhåndtering av profesjonelle inkludert inspeksjon og booking

Returhåndtering av profesjonelle inkludert inspeksjon og booking

Hos oss blir returer raskt mottatt og kontrollert. Der hvor det sendes varer, oppstår det alltid også returer. Avhengig av bransje kan dette være så høyt som over 60 %. Det finnes mange forskjellige metoder for hvordan man kan håndtere returer. Vi tilpasser oss alltid bransjen og de spesifikke ønskene til hver enkelt kunde. Vanligvis kontrollerer vi innkommende returer i henhold til avtalte kriterier og setter feilfrie varer tilbake på lager. Returer blir raskt mottatt og kontrollert. Til slutt kan bestillerne kun få økonomisk lettelse dersom varene er feilfrie og kan gjenbrukes. Disse kontrollene, sammen med alle tilknyttede bokføringer, gjennomfører vi alltid innenfor de avtalte tidsrammene.
Analyse av kommersiell ytelse - Strategi og kommersiell ytelse

Analyse av kommersiell ytelse - Strategi og kommersiell ytelse

Vi gjennomfører en grundig analyse av din salgsavdeling for å identifisere styrker og svakheter, muligheter og utfordringer. Vi vurderer salgsprosessene dine, lead management, forhandlingsteknikker osv.
Lagerløsninger

Lagerløsninger

Ytelsen og lagringstjenestene for kjemikalier fra Groupe Blondel vurderes jevnlig som en del av SQAS-programmet (Safety & Assessment for Sustainability) og under ISO 9001-sertifiseringsrevisjoner. Vurderingene dekker kvalitet, sikkerhet, trygghet, miljø og CSR (bedriftens samfunnsansvar).
Sette mål og evaluere

Sette mål og evaluere

Sett realistiske mål, formuler dem, og forvent ikke at medarbeiderne dine kan lese tankene dine. Bygg retningslinjer sammen og støtt selvvurdering.
Profesjonell Returhåndtering

Profesjonell Returhåndtering

Returer blir raskt mottatt og kontrollert hos oss. Bestillerne kan kun få økonomisk lettelse dersom varene er i perfekt stand og kan gjenbrukes. Der hvor det sendes varer, oppstår det alltid returer eller tilbakeleveringer. Avhengig av bransjen kan dette være så høyt som over 60 %. Det finnes mange forskjellige metoder for hvordan man kan håndtere returer. Vi tilpasser oss alltid bransjen og de spesifikke ønskene til kunden. Vanligvis kontrollerer vi innkommende returer i henhold til avtalte kriterier og fører feilfrie varer tilbake til lageret. Returer blir raskt mottatt og kontrollert. Bestillerne kan kun få økonomisk lettelse dersom varene er i perfekt stand og kan gjenbrukes. Disse kontrollene med alle tilknyttede registreringer gjennomfører vi alltid innenfor de avtalte tidsrammene.
Posisjonering i forholdet

Posisjonering i forholdet

Erfare relasjonen og kommunikasjonen gjennom praktiske og lekne aktiviteter. Oppdage enkle verktøy som den relasjonelle sjalen. Bli bevisst på verbal, paraverbal og non-verbal kommunikasjon. Øke sine evner til å tale offentlig.