... mm
Sylinderdiameter II trinn: 80 mm
Kompressor akselrotasjonsfrekvens (nominell): 1470 RPM
Kjøling: luft
Terminaltrykk: 7-9
Smøring: Kombinert: under trykk og spray
Trykk i smøresystem: 1,7...3
Drift: Fra elektrisk motor eller forbrenningsmotor gjennom elastisk kobling
Olje mengde fylt i kompressor: 5,5
Forbrukt effekt ved baktrykk 7 kgf/cm² og nominell rotasjonsfrekvens: 22,75 kW...
Hatz B-serien utmerker seg i både mobil og stasjonær bruk med kompakte installasjonsmål og lav vekt for alle applikasjoner med et effektbehov på opptil 8 kW. Når det gjelder robusthet og levetid, setter denne serien standarder i markedet. Uansett om det er på vibrasjonsplater eller i det ugjestmilde miljøet i Antarktis, er B-serien grundig testet i tøffe omgivelser.
Effekt fra 1,4 kW til 3,5 kW
maks. dreiemoment 10,5 Nm
kompakt og lett konstruksjon
Direkte innsprøytningsmetode
EPA Tier IV final sertifisert
Egenskaper for ny Mercury-motor:
Motor Mercury ME-F2.5 MH
Merke: Mercury
Modell: ME-F2.5 MH
Effekt: 2.5 hk
Drivstoff: Bensin
Type: 1 sylinder
MidSection: Konvensjonell MidSection
Slagvolum: 85 CC
Maks turtall: 4500-5500 o/min
Drivstoffinnsprøytningssystem: Stempelstang 2 ventiler (ventil i hodet)
Vekt uten drivstoff: 17 KG
Selges som ny.
Viktig å vite: Motor Mercury ME-F2.5 MH til salgs som ny. Se med vår kundekonsulent for levering til Frankrike og Europa. Motor med alle garantier fra produsent og forhandler.
Pris = 1 099€
Er du interessert i denne motoren? Kontakt oss.
Effekt: 2,5 hk
Vekt: 17 kg
Modell: ME-F2.5 MH
De eksperimentelle motorene er montert på våre vibrasjonsresistente mobile RWB-vogner, designet for rask tilkobling til testbenken, og beregnet for gravimetrisk måling av spesifikk drivstofforbruk, i henhold til vår standard eller etter bestilling.
Fra optisk og mekanisk bearbeiding, bygging av støtte strukturer for integrering i messestanden, til (animerte) skjæringsteknikker for å illustrere interne prosesser.
Med 50 kW elektrisk effekt utnytter du det enorme potensialet til BHKW på en optimal måte. Denne anleggsstørrelsen gir en utmerket pris-ytelsesforhold. Spør oss hvorfor..
BHKW 50 kW el. ca. 90 kW termisk
Svært godt pris-ytelsesforhold gjennom høy støtte
Pålitelig og mye brukt
valgfritt med fullservice vedlikehold
Avkalkingsmiddelet for hydrogenmotorer Hy-Calamine 3000S er den beste løsningen for rengjøring av motorer i lette kjøretøy, varebiler, lastebiler og busser.
Enkelt å bruke, raskt og effektivt, har det en automatisk hydrogenstrømstyringsfunksjon.
Det renser motoren uten å demontere mekaniske deler, samtidig som det rengjør stempler, injektorer, ventiler, DPF, tennplugger og EGR-ventiler med sitt EGR Pilot-sett.
Brannprøver for Kjøretøy, Maskiner for Landbruk og Skogbruk
Antennelighet og brannhastighet i henhold til DIN 75200, FMVSS 302 for å bestemme brannhastigheten til materialer i bilinteriør. Akkreditert i henhold til DIN EN ISO/IEC 17025:2005!
Høykvalitets motorolje for gassmotorer som opererer under krevende forhold
Formulert med utvalgte hydrokrakkede basisoljer for deres høye termiske stabilitet, motstand mot nitrering og oksidasjon
Forlengede oljeskiftintervaller
Optimalisering av slitasje- og korrosjonsbeskyttelse
Lavasketeknologi for tilsetningsstoffer for å redusere avleiringer og sikre kompatibilitet med avgassbehandlingssystemer
Egnet for prosessgass og lett biogass, hvor motorolje med lav askeinnhold anbefales
Injeksjon multipoint, AAC & spesifikke innsugningsmanifolder, dobbel tenning - Disse motorene med 1 594, 1 914 og 2 275 ccm slagvolum, som tilbyr en kontinuerlig effekt på 60, 75 og 90 hk (ved henholdsvis 3 200 rpm, 3 100 rpm og 3 000 rpm), er basert på velprøvde VW boxer Type1 blokker, noe som gjør at de kan tilbys til priser som (nesten) ikke har noen konkurrenter.
De er alle utstyrt med multipoint injeksjon, dobbel tenning (8 tennplugger, og 4 kryssede kretser), spesifikke kamaksler som senker maksimalt effektomdreining, og nøye utformede innsugningsmanifolder.
De kan erstatte motorene i fly med tilsvarende slagvolum fra AeroVee, Great Plains, Limbach, Rev'master, og - med en adapter - JPX.
Selskapet tilbyr også ombygging av VW blokker, og bringer dem opp til nivået til Vaxell, samt økning av slagvolum og generelle overhalinger.
For preparatører: kamaksler kan kjøpes separat.
Prisene for motorene EXW inkl. mva: 11 298 € (80i), og 12 596 € (100i). Kamaksler: 221 € inkl. mva.
Turbo multiplikator type TU 560, på glidelager
Overførbar effekt 5 810 kW,
Inngangshastighet 1 480 o/min
Utgangshastighet 9 230 o/min
Denne turbo multiplikatoren er designet og produsert av BCSA Gear for drift av en sentrifugal kompressor. Denne enheten er installert hos Qatar Gaz.
I fluid- og hydraulikksegmentet er det først og fremst maskinbyggingsbedrifter samt produsenter av motorvogner, bygge- og landbruksmaskiner som er kunder hos baierdrehteile. For disse selskapene er vi blant annet aktive i utviklingen og realiseringen av komponenter for motor-, brems- og fjæringshåndtering.
Dette inkluderer ulike flytende forbindelseselementer som tilkoblingsnipler, overmuttere, loddeinnsatser, styrepistonger, strupeskruer og mye mer. På denne måten bidrar vi til at krefter kan utvikles varig og optimalt.
Egenskaper for ny Mercury-motor:
Motor: Mercury F60 EFI ELPT
Merke: Mercury
Modell: F60 EFI ELPT
Effekt: 60 hk
Drivstoff: Bensin
Type: 4-sylindret rekke
Slagvolum: 995 CC
Maks turtall: 5500-6000 o/min
Drivstoffinnsprøytningssystem: Elektronisk drivstoffinnsprøytning (EFI)
Generator: 18 Amp (226 Watt)
Tørrvekt: 112 KG
Selges som ny.
Vær oppmerksom på: Mercury F60 EFI ELPT-motoren er til salgs som ny. Se med vår kundekonsulent for salg og montering i Carry le Rouet hos vår partner Nautic2000. Motoren leveres med alle produsent- og forhandlergarantier.
Mulige alternativer:
– Mekanisk kontrollboks (side, konsoll, innfelt side)
– Smarcraft SC 1000
– Black Max propell
– Vessel View 502 – 703 – 903
– VesselView Link
– Aktiv trim
– Ekstern avskillerfilter
– Hydraulisk styringspakke
Pris = 7 699 – 9 299€
Er du interessert i denne motoren? Kontakt oss.
Effekt: 60 hk
Vekt: 112 kg
Modell: F60 EFI ELPT
L'Hy-Carbon 2000S - EGR Pilot er et system for avkalking med hydrogeninjeksjon som brukes til å rense og forbedre motorens ytelse, redusere drivstofforbruket og forurensningen.
Rask og effektiv, Hy-Carbon avkalkingsstasjonen er enkel å bruke fordi den har en automatisk styringsfunksjon for hydrogenstrømmen. Den renser motoren uten å demontere mekaniske deler og fjerner alle karbonrester.
Hy-Carbon 2000S renser også stempler, injektorer, ventiler, DPF, tennplugger og EGR-ventiler med sitt EGR Pilot-sett.
Design og forberedelse av motorer for ytelsestesting.
Testmotorene er basert på vår RWB hjulvognserie, klar for rask tilkobling til testen og for gravimetrisk bestemmelse av spesifikt drivstofforbruk, eller kan bygges etter kundens spesifikasjoner.
Oppbygging og forberedelse av forbrenningsmotorer for ytelsestesting:
Demonstrasjonsmotorer for opplæring,
Motoroppbygging for forskning og utvikling.
Forsøk motorer er montert på våre standard vibrasjonsfrie rullevogn RWB, for rask tilkobling til testbenken og for gravimetrisk bestemmelse av spesifikk drivstofforbruk, eller de bygges i henhold til kundens krav. Det spiller ingen rolle om disse motorene er anskaffet av oss eller levert av deg.
Aske-fri motorolje for gassmotorer, beregnet for naturgassmotorer med 2 og 4 takter samt kompressorer der SAE 40 motorolje anbefales.
Formulert med høyt raffinerte basisoljer og aske-frie tilsetningsstoffer designet for å minimere avleiringer på alle motor- og kompressor-komponenter.
Eksepsjonell motstand mot nitrering av oljen.
Forlengelse av levetiden til oljekaret.
Ny generasjons motorolje for gass, med lav askeinnhold (<0,5 %) og høy TBN, spesielt utviklet for gassmotorer med stålstempler og høy BMEP
Formulert med en eksklusiv blanding av høyytelsesadditiver og ikke-konvensjonelle basisoljer for å tilby avansert ytelse på moderne stålstempelmotorer som opererer ved høyere trykk
Unik lav-askeadditivteknologi for å minimere dannelse av avleiringer samtidig som den sikrer optimal kontroll av ventilresesjon
Høy TBN og utmerket TBN-bevaring for å maksimere oljens levetid og forlenge oljeskiftintervallene med opptil 50%
Overlegen kontroll av høytemperaturlakk
Best egnet for kraftvarmeapplikasjoner
Brukes over et bredt spekter av driftstemperaturer
Turbo multiplikator av type TU 500, på glidelager
Overførbar effekt 620 kW, Inngangshastighet 1 490 o/min
Utgangshastighet 367 o/min
Denne turbo multiplikatoren er designet og produsert av BCSA Gear for å erstatte en foreldet enhet som driver en alternativ kompressor. Den er utstyrt med en tilkoblet pumpe og ATEX temperaturføler. Smøresystemet er også levert av BCSA.