No results

Det er ingen resultater for
"call management software"

Produkter for "call management"
Senter for innkommende samtalehåndtering - Nosycom, din partner for å administrere innkommende samtaletjenester
For å delegere håndteringen av dine innkommende samtaler, ikke nøl med å benytte deg av tjenestene til Nosycom. Med 22 års erfaring har de alle nødven...
Håndtering av Kampanjeoperasjoner - Innkommende Anropstjenester
Løsningen for outsourcing av telefonmottak er virkelig et alternativ for bedrifter som ønsker å fokusere fullt ut på sine oppgaver for å optimalisere ...
Utleidt Håndtering av Innkommende Anrop - Sanntidshåndtering av dine innkommende anrop av Nosycom
For enhver bedrift, stol på Nosycom for outsourcing av din anrop mottak for å øke synligheten og effektiviteten. En god håndtering av innkommende anro...
Outbound Call Processing Service - Løsninger for håndtering av utgående samtaler tilpasset behov og forventninger.
Outsourcing av utgående samtaler for bedrifter er en utmerket måte å redusere kostnader på, samtidig som produktiviteten økes. Mange bedrifter har ven...
Anropsutstedelsestjeneste - Ekspertledelse av ditt selskaps anropsutstedelser
For å dra nytte av fordelene med vår samtaleutgivelsestjeneste, ikke nøl med å kontakte en kvalifisert outsourcing-leverandør. Outsourcing av håndteri...
Løsning for håndtering av utgående samtaler - Velg en pålitelig leverandør for å lykkes med prosjektet ditt
Nosycom kan bli din løsning for kundeservice og callsenter. Byrået, basert i Madagaskar, kan sørge for god håndtering av dine utgående og innkommende ...
Håndtering av Innkommende Anrop for Enhver Bedrift
Outsourcing av telefonmottak for bedre kundeservice - Nosycom tilbyr telefonitjenester dedikert til outsourcing av mottak av dine innkommende samtaler...
Utgående Anropshåndtering - Din Pålitelige Partner i Utgående Anropshåndtering
Nosycom er et callsenter som betjener bedrifter eller fagfolk innen ulike sektorer. Et kvalifisert og opplært team står til din disposisjon for å imøt...
Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom
For mange bedrifter kan håndtering av telefonsekretariatet være en forvirrende og nervepirrende oppgave. Dette betyr at utgående samtaler ofte er noe ...
Behov for Håndtering av Utgående Anrop - Outsourcing av Håndtering av Utgående Anrop
Outsourcing av håndteringen av utgående samtaler for en bedrift er en nødvendighet i dagens samfunn, spesielt når bedrifter øker sine behov for samtal...
Utgående Anropsadministrasjon - Samarbeid med en Utgående Anrops Ekspert
Médiphone Téléservices er et callsenter med over 20 års erfaring innen outsourcing av samtaler (inngående og utgående). Byrået tilbyr håndtering av di...
Permanent løsning i utgående samtalehåndtering - Utgående samtaletjeneste for bedrifter og fagfolk
Outsourcing av håndtering av utgående samtaler for en bedrift er løsningen på tids- og konsentrasjonsproblemet som ligger i kjernen av deres virksomhe...
Produkter for "call software"
Kontakt Senter Call-Senter Systemer Programvare for Datatelefoni Integrasjon (CTI) Programvare for Telekommunikasjon
Vi har samlet kompetanse og nødvendige ressurser innen rådgivning og implementering av moderne kommunikasjonssystemer. Vi bistår med valg, implementer...
Programvare for Telefonsystemer
Velkommen til Launix, din ekspert på skreddersydde programvareløsninger ved hjelp av FOP-teknologi. I den digitale tidsalder er det viktig å ha overs...
Tidsregistreringsprogramvare
Ordre tidsregistrering Hver arbeidsprosess knyttes til en ordre. Prosjekt tidsregistrering Valgfri ordrenummer gjør det mulig å opprette prosjekter. S...
CRM - Kunderelasjonshåndtering
Enten det er en enkel operasjon eller komplekse CRM-løsninger, tilbyr RDSL deg muligheten til å håndtere dine kunde-relasjonsaktiviteter. Kunderelasj...
Fjernsupporttjenester
IT-vedlikehold...
Samleoppringning
Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Eu...
Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom
For mange bedrifter kan håndtering av telefonsekretariatet være en forvirrende og nervepirrende oppgave. Dette betyr at utgående samtaler ofte er noe ...
GSM-1 Programvarepakke - Programvare
Denne programvarepakken for GSM-1 fjernoverføringsmodul (ikke lenger tilgjengelig) inneholder GSM-1 oppsett- og modemloggerprogramvare, samt bruksanvi...
SOS - Nødoppringingsløsning
Når personer havner i en kritisk situasjon, må hjelp komme raskt og pålitelig. For å sikre dette tilbyr Swissphone omfattende nødanropsløsninger når d...
Symfoni Programvare - IT og Programvare
Symphony™-programvaren er en klient/server-applikasjon som aktiveres av en MassLynx®-innhenting og muliggjør automatisering av en eller flere funksjon...
Nosycom: outsourcet callsenter for utgående samtaler - Optimalisering av din salgstjeneste garantert av Nosycom
Vi er et utgående callsenter som tilbyr deg den beste kvaliteten. Vi skaper og leverer utgående samtaletjenester, slik at bedriften din kan komme i ko...
Utgående Telemarketing - Din outsourcete utgående telemarketingkampanje med en pålitelig leverandør
Våre tjenester innen call center hjelper bedrifter med å nå ut til store kundegrupper og øke merkevarebevisstheten. Våre utgående telefonkampanjer kan...