...Utviklingen av den nye merkeidentiteten begynte med at HENRY & CO. satte seg ned med Nomadic Roots Nutrition for å bedre forstå, gjennom sesjoner med Circular Design Thinking, verdiene og ambisjonene til oppstartsselskapet. Basert på det som ble uttrykt, flyttet HENRY & CO. arbeidet sitt mot å identifisere målgruppen, bygge Personas som kunne arketypisere målgruppen og studere konkurrentene...
Hvis du leter etter handleposer for hverdagen, vil Wikabags designe handleposer med moderne teknologi for å sikre best mulig kvalitet. I Italia tilbyr vi et variert utvalg av produkter, inkludert papirposer, tilpassede etiketter, doble etiketter og flaskeposer. Vi garanterer alltid at dine behov blir ivaretatt. Vi kan hjelpe deg med å velge den rette posen for hvert arrangement, enten det er en pa...
...De økonomiske kammerpakke-maskinene med shrink film er den ideelle løsningen for de som ser etter en pakkemaskin som garanterer maksimal pålitelighet under pakkeprosessen. Med et innovativt og kompakt design, har kammerpakke-maskinene med shrink film som mål å oppnå maksimal produktivitet uten å ofre estetikk.
En varme-skrumpemaskin er det perfekte valget for bedrifter i matsektoren som ønsker å...
... er avgjørende for å bygge et merke. Siden 2008 har vi spesialisert oss på utvikling og realisering av merker, koordinert bilde og navngivning. Vi verdsetter bedriftsidentiteten gjennom distinkte bilder som best forteller historien om deres merke, produkter og tjenester. PACKAGING Å lage emballasje betyr å "kle" et produkt eller en tjeneste, og gjøre det distinkt fra konkurrentene: det er et ytre...